b_300_300_16777215_00_images_firoozkoharm.jpg


علیرضا صادقی در اولین روز آغاز فعالیت پس از معارفه به عنوان شهردار فیروزکوه، در نشست های جداگانه و مشترک با مسئولان واحدها و کارکنان شهرداری، مسائل و چالش های شهرداری را بررسی نمود.

شهردار فیروزکوه در این نشست ها ضمن تأکید بر تکریم شهروندان و ارباب رجوع، خواستار رعایت نظم و انضباط اداری و تسریع در انجام امورات شهروندان و شهر شد. صادقی با اشاره به لزوم رعایت قوانین و مقررات در انجام کارها اظهار داشت: کارکنان شهرداری می بایست از آخرین قوانین، دستورالعمل ها و بخشنامه های حوزه کاری خود مطلع بوده و در اجرای وظایف، از حدود قانونی خارج نشوند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای رفع مسائل و چالش های موجود در شهرداری و سطح شهر افزود: در شهرداری باید با برنامه مشخص و حفظ همدلی، وحدت و تعامل در میان واحدها، برای رفع مشکلات قدم برداریم. در این نشست ها، مسئولان واحدها و کارکنان شهرداری ضمن معرفی خود، گزارشی کوتاه از اقدامات و فعالیت‌ها و چالش های حوزه مرتبط را ارائه نمودند. همچنین در خصوص برخی برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو در مجموعه مدیریت شهری فیروزکوه بحث و تبادل نظر گردید.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس