b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz2.jpg

شرکت نوبرسبز از سال 1377 به عنوان بنیان گذار تولید میوه جات و سبزیجات منجمد به روش انجماد سریع (IQF) به جهت حفظ بیشترین تازگی و با هدف تولید محصولات با کیفیت جهانی ، در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. نوبر سبز علاوه بر به کارگیری تکنولوژی و ماشین آلات روز اروپا و آمریکا ، بهره گیری از دانش روز و اصرار در استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت و دست چین شده ، موفق به تولید محصول با کیفیت جهانی شده است که در حال حاضر علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی ، محصولات تولیدی شرکت نوبر سبز به بیش از 10 کشور جهان صادر می شود.

 

b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz7.jpg

 

محصولات نوبر سبز در پنج دسته ی سبزیجات منجمد برگی، سبزیجات منجمد غیربرگی، میوه جات منجمد، محصولات سرخ شده و سیب زمینی نیمه آماده، تولید و بسته بندی می شود.در سال های اخیر که فرهنگ مصرف مواد اولیه آماده در سبد غذایی مصرف کنندگان ایرانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است ، نوبر سبز نیز با تلاش های بی وقفه سعی در تامین نیاز های مشتری های ارزشمند خود دارد.

 

b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz16.jpg



هدف از ایجاد مجتمع “نوبر سبز” امکان بهره‌برداری مطلوب‌تر از محصولات کشاورزی کشور و امکان ذخیره‌سازی و باز توزیع در بازار داخلی و صادرات محصولات مورد نیاز بازارهای صادراتی بوده است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته است قسمتی از نیازهای بازارهای داخلی و صادراتی را تامین نماید.محصولات فرآوری شده این مجتمع طیف وسیعی از سبزیجات برگی، صیفی‌جات و میوه‌جات را شامل می‌شود که به صورت بسته‌بندی فله برای کترینگ‌ها و بسته‌بندی کوچک جهت خانوارها عرضه می‌گردد.

 

b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz15.jpg



مجموعه نوبر سبز از سال 1387 تاکنون در نمایشگاه بين‌المللی صنايع کشاورزی ، مواد غذائی ، ماشين‌آلات و صنايع وابسته (ایران اگروفود) به صورت مستمر حضور داشته و از همان زمان کوشیده است تا مخاطبان خود را با محصولات این صنعت نوظهور در ایران آشنا کند.این مجموعه همچنین در برخی از نمایشگاه‌های بین‌المللی خارج از کشور به عنوان نماینده کشور عزیزمان حضور داشته است که از آن میان می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی SIAL فرانسه و نمایشگاه بین‌المللی ANOGA آلمان اشاره کرد.

 

b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz14.jpg



این مجموعه در سال‌های فعالیت خود موفق به اخذ عناوین و تقدیرنامه‌های متعددی گردیده است که از آن میان می‌توان به عنوان کارآفرین برتر در سال‌های ۱۳۸۷و ۱۳۸۸ و صادرکننده نمونه استانی در سال‌‌های ۱۳۸۸، ۱۳۸۹، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲ اشاره کرد.عرضه میوه‌جات، سبزیجات و سیب‌زمینی نیمه آماده منجمد در بسته‌بندی‌های خانوار برای فروش در فروشگاه‌ها و در بسته‌بندی‌های فله برای تامین مصارف صنعتی ، آشپزخانه‌ها ، کیترینگ‌ ها ، رستوران‌ها ، کافه‌ها و … از جمله فعالیت‌های شرکت نوبر سبز است.

 

b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz6.jpg

 

در حال حاضر شرکت “نوبرسبز” به بیش از ۱۰ کشور در ۴ قاره جهان صادرات دارد و در صدد است در سال جاری سهم بیشتری در بازارهای صادراتی داشته باشد.شایان ذکر است مجتمع کشت و صنعت نوبرسبز از جدید ترین ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های روز اروپا برای تولید خود بهره می‌برد.

با توجه به تحریم کشور از سوی کشورهای مختلف و مشکلات متعدد اقتصادی در داخل کشور و ضررهای بسیاری که به بدنه شرکت های ایرانی وارد شده است , نوبرسبز با درایت مدیرعامل و تحمل سختی ها و پشت سرگذاشتن موانع مختلف , استوار ایستاده است.



b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz5.jpg

 

آقای مهندس مهدی حداد مدیرعامل و رییس هیات مدیره موفق و خلاق شرکت “نوبر سبز “ می گویند:

نوبر سبز یک برند خانوادگی است و ارزشهای خانوادگی سنگ بنای تجارت و منبع اشتیاق ما برای غذاهای خوشمزه در زندگی روزمره است.یک سبک زندگی پر مشغله گاهی اوقات مانع از پخت و پز خانگی و لذت بردن از وعده های سالم میشود. اما ما میخواهیم با ترویج الهام بخش ، راهنمایی و محصولات غذایی با قیمت های منصفانه، لذت بردن از غذاهای ساده اما تازه را برای خانواده ها در همه جا آسان کنیم.

 

b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz13.jpg



ما مشتاق مردم ، محیط زیست و محصولاتمان هستیم و این جاه طلبی بزرگ ما است که این سه عنصر را در تعادل بهینه نگه داریم. نوبر سبز فعالانه به دنبال روش های تولید کشاورزی پایدار است.یک غذای خوشمزه با مواد طبیعی طبخ میشود، به همین دلیل است که ما مواد خود را بر اساس جایی که بهترین شرایط رشد را دارند انتخاب میکنیم.استاندارد ما مطابق با نیازهای شما برای طعم واقعی حاصل از کیفیت و سلامت است و در تلاشیم تا زمان شام را به یک لحظه لذت بخش در کنار شما تبدیل کنیم.

 

b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz12.jpg



از سال 1377 نوبر سبز در تمام بخش های بازار حضور دارد و همیشه به دنبال محصولات و ترند های جدید است.این جستجوی مداوم به ما کمک میکند تا بارها و بارها محصولات دستچین شده، نوآورانه و خوشمزه را به مشتریان خود ارائه دهیم.امروز نوبر سبز با عنوان یک برند جهانی متعلق به خانواده ها با بهره گیری از روش های به روز  IQF  ، با بیش از 50 محصول در سراسر ایران و در 4 قاره جهان فعالیت دارد.همچنین الگوی مصرف مواد غذایی سالم و ارتقا فرهنگ سلامت غذایی کشور مسئولیت نوبر سبز است.

 

b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz11.jpg

 

شرکت ما یکی از بخش‌های صنایع تبدیلی بخش کشاورزی ایران به شمار می آیند و در تمام دنیا کارخانجات صنایع تبدیلی به دلیل ایجاد ثبات قیمت در بازار و تضمین امنیت غذایی کشورها از اهمیت خاصی برخوردار و مورد حمایت تمام دولت‌ها هستند. اما در کشور ما جای خالی این صنایع محسوس است ، در حالی که سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی بخش کشاورزی یک ضرورت محسوب می‌ شود.هدف آتی شرکت “نوبر سبز”، دستیابی به بازارهای جدید صادراتی ، افزایش تنوع محصولات و ایجاد اشتغال بیشتر ، در آینده ای نزدیک است.مشتری مداری اصل اول در کارخانجات صنایع غذایی است، زیرا در این صنایع ما ضامن سلامتی مردم هستیم.

 

b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz10.jpg


دفتر مرکزی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه نگار، پلاک ۸، طبقه چهارم

تلفکس: (۲۱) ۸۸۸۸۷۶۶۰
کدپستی: ۱۹۶۹۸۱۴۱۱۹
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

وبسایت: http://nobarsabz.com

کارخانه: تهران، پاکدشت، بعد از شریف‌آباد، جنب دوربرگردان شهرک صنعتی عباس‌آباد
جهت اخذ نمایندگی با شماره 02188887660 تماس بگیرید.

 

b_300_300_16777215_00_images_nobarsabz9.jpg

 

نوبر سبز,شرکت نوبرسبز,محصولات نوبرسبز,محصولات منجمد نوبرسبز

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس