b_300_300_16777215_00_images_gh5.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در سفر استاندار تهران به قرچک کمربندی‌ جنوبی این‌ شهر با بودجه 37 میلیاردی به بهره برداری رسید و آب‌رسانی به منطقه 8 هزار نفری «قشلاق جیتو» انجام شد.

محسن شریف شهردار قرچک در این افتتاحیه گفت: این کمربندی با اعتباری بالغ بر ۳۷ونیم میلیارد تومان به شعاع یک کیلومتر به بهره برداری رسید.
وی گفت: کمر بندی جنوبی در این فاز به صورت رسمی زیر بار ترافیکی قرار گرفت که با حضور استاندار تهران به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: بهره برداری و افتتاح کمر بندی جنوبی از برنامه هایی بود که به شهروندان شهر قرچک قول داده شده بود امروز به صورت رسمی افتتاح شد.
وی در پایان گفت: در چنده ماه آینده خبرهای خوبی در بحث فرهنگی و ورزشی از طریق شهر داری خواهید شنید و چند خانه فرهنگی افتتاح می شود.

اشتغالزایی برای ۳۸۰ نفر در قرچک

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک گفت: شرکت سیم و مفتول میهن نور قرچک سالیانه بیش از ۲۵۰ هزار تن سیم خاردار تولید می کند.

این کارخانه از شرکت‌هایی است که صادرات آن آسیایی میانه و کشورهای حوزه خلیج‌فارس ارسال می شود و تولیدات این شرکت ارزآوری به کشور را دارد.

این‌کارخانه  به‌طور مستقیم برای ۳۸۰ کارگر اشتغال‌زایی ایجاد کرد و در حال حاضر در حال فعالیت است و به‌طور غیرمستقیم بیش از ۶۰۰ شغل ایجادِ کرده است.

مرسل پور اظهار داشت: در سفر اول استاندار تهران به شهرستان مصوبات زیادی در جلسه شورای برنامه‌ریزی مصوب شده بود که باید این مصوبات پیگیری می‌شود تا نتیجه لازم دلخواه به دست می‌آمد.

وی تصریح کرد: در سفر وزیر نیرو به شهرستان قرچک طبق وعده‌ای که به مردم روستای قشلاق جیتو با جمعیت ۸ هزار نفر داده‌شده بود تا از آب شرب مناسب که از سد ماملو به شهرستان می‌آید برخوردار شوند، امروز با حضور استاندار تهران افتتاح طرح آب‌رسانی به این روستا صورت خواهد گرفت.
وی اذعان داشت: در ادامه سفر استاندار تهران از دو گلخانه بزرگ که آبیاری تحت‌فشار انجام می‌شود بازدید خواهد کرد و از نزدیک و با حضور کشاورزان مشکلات و موانع کشاورزان شهرستان را بررسی خواهد کرد.
وی تأکید کرد: ازآنجایی‌که شهرک صنعتی قرچک از فعال‌ترین شهرک‌هایی است که فاز اول زمین در این شهرک واگذارشده و در حال حاضر مطالعات و اقدامات لازم در خصوص زمین فاز دوم آغازشده و به‌زودی زمین‌های فاز دوم به صنعت گران آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقیمی استاندار تهران از نزدیک از شهرک صنعتی بازدید خواهد کرد و دستورات برای رفع مشکلات و موانع لازم به صنعتگران را خواهد داد.

وی در پایان گفت: آخرین برنامه استاندار تهران ملاقات با فعالین اقتصادی و صنعتگران در سالن جلسات فرمانداری است که از نزدیک با جهادگران اقتصادی دیدار خواهد داشت.

 آب‌رسانی به منطقه ۸ هزار نفری «قشلاق جیتو»

با حضور استاندار تهران آبرسانی به منطقه قشلاق جیتو با جمعیت رسمی ۸ هزار نفر انجام شد.
علی رضا کارگری در خصوص آب رسانی به منطقه قشلاق جیتو اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیون تومان به اجرا در آمد و امروز با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.
کارگری گفت: این پروژه در زمان سفر وزیر نیرو به مردم این منطقه قول داده شده بود که در مدت زمان ۶۰ روز انجام شد.

وی در پایان گفت: کیفیت آب آشامیدنی که به مردم منطقه جیتو اختصاص داده می شود از کیفیت بالایی برخوردار است.
گفتنی است امروز مردم منطقه قشلاق جیتو و به طور رسمی از آب سد ماملو برخوردار خواهند شد.