sh16.jpg


فرماندار شمیرانات تاکید کرد: استفاده از ماسک برای شهروندان و کارکنان در مراجعه به ادارات، مراکز عمومی و تاکسی‌ها ضروری است.

سید مهدی ساداتی شامگاه یکشنبه اظهار داشت: با توجه به رشد آمار شیوع ویروس کرونا در کشور و بی‌توجهی به این بیماری، دستورالعمل‌های جدیدی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده است که ما نیز در شهرستان بر اجرای دقیق آن نظارت خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: انتظار داریم اهالی فهیم شمیرانات حدالامکان از تردد و برگزاری مراسمات و تجمع‌های غیر ضروری پرهیز کنند تا بتوانیم بار دیگر با کاهش آمار بیماران کرونایی مواجه شویم و نهایتاً در مقابله با این ویروس موفق عمل کنیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کادر درمان و مسئولان بدون همراهی مردم قادر به مبارزه با این بیماری منحوس نخواهند بود، لذا شهروندان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر