b_300_300_16777215_00_images_sh11.jpg


فرماندار شمیرانات اعلام کرد: ضدعفونی تمامی صنوف بازار تجریش، در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان و افزایش مبتلایان به این ویروس، به همت بسیج اصناف انجام گرفت.

سید مهدی ساداتی رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان شمیرانات در خصوص این اقدام جهادی و موثر در پاکسازی بازار مهم تجریش اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا در کشور به منظور پیشگیری از تعطیلی اصناف و آسیب به کسب و کار شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس منحوس، نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف و ضدعفونی مرتب بازارچه و مراکز خرید تشدید شد.
به گفته وی، بسیج اصناف تاکنون ۶ مرتبه بازار تجریش را پاکسازی کرده است و در این مرحله ضدعفونی یک‌روزه‌ صنوف (فضای بیرونی و داخلی) شمال پایتخت ۴۰۰ لیتر مواد ضدعفونی به مصرف رسید.
محمدرضا غلی اکبری، رئیس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد مبارزه با کرونا شمیرانات نیز با اعلام اینکه تیم‌های بازرسی متشکل از تمام کمیته‌ها تشکیل و روزنه گزارش می‌دهند تاکید کرد: با توجه به اهمیت حفظ سلامت و جان شهروندان، مشاهده کمترین تخلف و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مشمول اغماض نبوده و برابر قوانین برخورد خواهد شد.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس