b_300_300_16777215_00_images_sh13.jpg


فرماندار شمیرانات تاکید کرد: مدیران شهرستان موظف هستند با تلاش و مذاکرات متعدد از تمامی ظرفیت‌ها و تعاملات قانونی در راستای تسهیل امور تولید‌کنندگان و کارآفرینان بهرمند شوند و رفع موانع تولید را مقدم بر وظایف دیگر خود بدانند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی روز سه‌شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اظهار داشت: با‌توجه به تاکید مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر برای رونق و حمایت تولید داخلی که منجر به اقتصاد پایدار می‌شود، بویژه امسال که به عنوان "جهش تولید" نامگذاری شده است و شرایط معیشت مردم با مشکلات جدی مواجه است، تمامی مدیران شهرستان باید خود را موظف به انجام هر اقدام قانونی برای تحقق این مهم کنند.
وی خاطرنشان کرد: دولت تمام کارگزارانش در سطح کشور را ملزم به تسهیل‌ امور تولیدکنندگان، سرمایه‌‌گزاران و کارآفرینان می‌کند تا ابتدا مانع تعطیلی کارخانجات و ... و افزایش نرخ بیکاری شوند و در مرحله بعد به رشد اشتغالزایی کمک کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: نیاز امروز ما مدیرانی پیگیر، جسور، دلسوز و قانومند است که دغدغه‌مند رونق تولید، ایجاد درآمد پایدار و رفاه مردم باشند.
شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و ۲ بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرق پایتخت قرار دارد. این شهرستان دارای ۱۳ اتحادیه با بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی و ۱۸ معدن است.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس