b_300_300_16777215_00_images_sh13.jpg


فرماندار شمیرانات تاکید کرد: مدیران شهرستان موظف هستند با تلاش و مذاکرات متعدد از تمامی ظرفیت‌ها و تعاملات قانونی در راستای تسهیل امور تولید‌کنندگان و کارآفرینان بهرمند شوند و رفع موانع تولید را مقدم بر وظایف دیگر خود بدانند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی روز سه‌شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اظهار داشت: با‌توجه به تاکید مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر برای رونق و حمایت تولید داخلی که منجر به اقتصاد پایدار می‌شود، بویژه امسال که به عنوان "جهش تولید" نامگذاری شده است و شرایط معیشت مردم با مشکلات جدی مواجه است، تمامی مدیران شهرستان باید خود را موظف به انجام هر اقدام قانونی برای تحقق این مهم کنند.
وی خاطرنشان کرد: دولت تمام کارگزارانش در سطح کشور را ملزم به تسهیل‌ امور تولیدکنندگان، سرمایه‌‌گزاران و کارآفرینان می‌کند تا ابتدا مانع تعطیلی کارخانجات و ... و افزایش نرخ بیکاری شوند و در مرحله بعد به رشد اشتغالزایی کمک کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: نیاز امروز ما مدیرانی پیگیر، جسور، دلسوز و قانومند است که دغدغه‌مند رونق تولید، ایجاد درآمد پایدار و رفاه مردم باشند.
شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و ۲ بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرق پایتخت قرار دارد. این شهرستان دارای ۱۳ اتحادیه با بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی و ۱۸ معدن است.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر