b_300_300_16777215_00_images_sh10.jpg


فرماندار شمیرانات تاکید کرد:خانه بهداشت روستای افجه لواسانات وضعیت مناسب و مطلوبی دارد که بایست به سایر روستاها نیز خدمات‌دهی داشته باشد تا از این ظرفیت در راستای تامین بهداشت و سلامت اهالی منطقه استفاده بهینه شود.

سید مهدی ساداتی در بازدید میدانی و نشست با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای افجه با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و جمعی از روسای ادارات اظهار داشت: بحمدالله روستای افجه نسبت به سایر روستاها مسائل و مشکلات کمتری دارد و از ظرفیت بالایی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این محدوده بایستی با هم‌افزایی و همکاری، بتوانند از ظرفیت‌ها و امکانات موجود حداکثر استفاده برای اهالی منطقه را داشته باشند.
روستای افجه در حوزه بهداشت و درمان از امکانات خوبی در خانه بهداشت روستا برخوردار است که با تقویت و استقرار تیم پزشکی علاوه بر افجه روستاهای اطراف نیز میتوانند از این ظرفیت بهرمند شوند.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر