sh8.jpg


فرماندار شمیرانات تاکید کرد: خبرنگاران، رکن اصلی اطلاع‌رسانی در جامعه هستند , لذا از این سو در صیانت از قلم خود مسئولیت سنگینی بر دوش آنان است.

سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در دیدار با عبدالرضا علی‌پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا موهبتی سردبیر نشریه شمرون و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان اظهار داشت: بنده و مجوعه مدیریت شهرستان خبرنگاران را امین خود می‌دانیم و نگاه یکسان به یکایک فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی داریم.
وی با بیان اینکه خبرنگاران، چشم بینا و گوش شنوای مدیران هستند، افزود: بی‌شک مشورت با خبرنگاران را نیز یکی از راه‌های موثر در ارتقا کیفیت و تسریع پاسخگویی مدیران به مطالبات شهروندان و بازدهی بهتر در جامعه می‌دانیم و از این ظرفیت بهرمند می‌شویم.
این مقام مسئول تاکید کرد: فرهنگ‌سازی مهمترین عامل ارتقای شاخ‌های توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه به شمار می‌رود، لذا شرایط امروز کشور میطلبد اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان به عنوان اولین متولی این حوزه در تبیین گفتمان دینی و اسلامی جامعه پویاتر فعالیت کند.
ساداتی با توجه به وضعیت قرمز شمیرانات در شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: انتظار داریم برای استفاده از ماسک و توجه بیشتر به بهداشت فردی توسط متولیان این حوزه برنامه‌ریزی شود تا رعایت بیشتر این مهم به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس