sh8.jpg


فرماندار شمیرانات تاکید کرد: خبرنگاران، رکن اصلی اطلاع‌رسانی در جامعه هستند , لذا از این سو در صیانت از قلم خود مسئولیت سنگینی بر دوش آنان است.

سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در دیدار با عبدالرضا علی‌پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا موهبتی سردبیر نشریه شمرون و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان اظهار داشت: بنده و مجوعه مدیریت شهرستان خبرنگاران را امین خود می‌دانیم و نگاه یکسان به یکایک فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی داریم.
وی با بیان اینکه خبرنگاران، چشم بینا و گوش شنوای مدیران هستند، افزود: بی‌شک مشورت با خبرنگاران را نیز یکی از راه‌های موثر در ارتقا کیفیت و تسریع پاسخگویی مدیران به مطالبات شهروندان و بازدهی بهتر در جامعه می‌دانیم و از این ظرفیت بهرمند می‌شویم.
این مقام مسئول تاکید کرد: فرهنگ‌سازی مهمترین عامل ارتقای شاخ‌های توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه به شمار می‌رود، لذا شرایط امروز کشور میطلبد اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان به عنوان اولین متولی این حوزه در تبیین گفتمان دینی و اسلامی جامعه پویاتر فعالیت کند.
ساداتی با توجه به وضعیت قرمز شمیرانات در شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: انتظار داریم برای استفاده از ماسک و توجه بیشتر به بهداشت فردی توسط متولیان این حوزه برنامه‌ریزی شود تا رعایت بیشتر این مهم به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر