b_300_300_16777215_00_images_sh1.jpg


سید مهدی ساداتی، فرماندار شمیرانات به مناسبت "روز خبرنگار" با اهدا لوح تقدیر و هدایا از خبرنگاران فعال در این شهرستان تجلیل کرد.

فرماندار شهرستان ضمن تبریک این مناسبت اظهار داشت: ما خبرنگاران را مشاوران امین خود می‌دانیم و از مدیران شهرستان نیز خواسته‌ایم ضمن تکریم اصحاب رسانه ارتباط خوب و حرفه‌ای با آنان داشته باشند چرا که این قشر چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای شهروندان جامعه که مسئولان در قبال آنها وظیف دارند، تلقی می‌شوند.
وی افزود: حکومت کشور ما بر مبنای دموکراسی است و این بدان معناست که خط قرمزی با مردم وجود ندارد و تصمیمات بایستی در اتاق شیشه‌ای گرفته شود. خبرنگاران می‌توانند همه موارد را مورد انتقاد سازنده قرار دهند و هیچ‌کس از این افراد که پرچمدار هستند، شایسته‌تر نیست و مسئولان نیز می‌توانند راحت و بی‌پرده مسائل را با آنها مطرح کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی خبرنگاران نقد منصفانه و مدیران پاسخگویی شفاف است. اصحاب رسانه بایستی برای رفع ابهامات و پیگیری مطالبات مردم ابتدا از مسئولان سوال کرده و سپس با آگاهی کامل به موضوعات بپردازند.
ساداتی تصریح کرد: امروز، جامعه ما در شرایط سخت شیوع کرونا و تحریمات رئیس جمهوری نابخرد آمریکا قرار دارد؛ لذا انتظار داریم خبرنگاران شرایط فعلی کشور را برای مردم تبیین کنند.
فرماندار شمیرانات یادآور شد: البته امروز نیز همچون سنوات قبل، مشارکت خوب شهروندان و خیران را در کنار مسئولان داشتیم و اگر غیر از این بود، قطعاً این موفقیت‌های متعدد را در مقابله با بحران‌های مختلف کسب نمی‌کردیم.
وی تاکید کرد: ما قدردان جامعه پر افتخار رسانه هستیم و با هماهنگی و همدلی با خبرنگاران ارتباط خواهیم داشت و فعالان این حوزه را عضو افتخاری شورای اداری شهرستان می‌دانیم.
این مقام مسئول بیان داشت: شمیرانات علی‌رغم آوازه‌ای که در اذهان عمومی دارد، با محرومیت‌های بسیاری مواجه است که از جمله آنها می‌توان به کاستی‌های زیرساختی اشاره کرد.
فرماندار شمیرانات افزود: بخش‌های لواسانات و رودبار قصران مناطقی تفرجگاهی و گردشگری مهمی در استان تهران تلقی می‌شوند و در تمام روزهای سال بویژه تعطیلات توفیق میزبانی گردشگران بسیاری را داریم؛ از این رو تامین و ارتقا زیرساخت‌های منطقه با اولویت بهسازی راه‌های دسترسی در دستور کار مدیریت شهرستان قرار دارد که البته در برخی موارد نیازمند نگاه ویژه ملی هستیم.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر