b_300_300_16777215_00_images_farm2.jpg


جلسه کمیسیون کارگری شهرستان تهران به ریاست "حسین سروری" معاو ن سیاسی واجتماعی فرمانداری تهران و باحضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات فرمانداری تهران برگزار گردید.

در این جلسه سروری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران ضمن خیر مقدم به حاضرین ، فرا رسیدن سالروز قیام تاریخی مردم شریف شهر قم در روز ۱۹ دی ماه سال ۵۶ و همچنین ۲۰دی‌ماه سالروز شهادت میرزا تقی خان امیرکبیر مرد بزرگ تاریخ ساز مطالبی را بیان داشتند.

سپس ایشان گفت:  هر چه ما بتوانیم از تولید کشور بیشتر حمایت کنیم خدمت بیشتری به جریان کارگری کرده ایم و همه ما در برابر صیانت از حق و حقوق کارگران مسئولیت و وظیفه داریم که از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرائی مرتبط با تولید و کمک به مانع زدائی، می‌تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات این قشر زحمتکش هموار کند.

 وی یادآوری کرد موفقیت در رسیدگی به مطالبات کارگران، نیازمند همراهی از یک سو و استمرار پیگیری ها از سوی دیگر است.

در ادامه در راستای دستور کار جلسه در خصوص مشکلات کارگاه های تولیدی کفش محله سپه سالارتهران و  مشکلات کارگری وتولیدی شرکت بافت آزادی و  مشکلات کارگری وتولیدی شرکت حمل ونقل دریایی آبادان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و به منظور رفع موانع فعالیت اقتصادی این شرکت ها و نیز بر طرف شدن مشکلات کارگران آنها با همکاری دستگاه های مرتبط با موضوع راهکارهای لازم اتخاذ و مصوب گردید.