abbasii3.jpg


نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پیشوا به ریاست حسین عباسی فرماندار و با حضور کردستانی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، رشیدیان بخشدار مرکزی و سایر اعضا در شرکت تعاونی گلسازان واقع در روستای قلعه‌سین برگزار شد.

به گزارش خبرتهران ، در این جلسه مشکل اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی بررسی و در خصوص آن تصمیم‌گیری گردید.

فرماندار شهرستان پیشوا در این جلسه گفت: شرکت تعاونی گلسازان با تولید کاشی‌های تزئینی، سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار قطعه محصول تولید می‌نماید و در نظر است با توسعه مجموعه این میزان به ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار قطعه در سال برسد.

عباسی افزود: محصولات این شرکت به کشورهای همسایه و آسیای میانه از جمله عراق، پاکستان، افعانستان، ارمنستان، بلاروس و... صادر می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان داشت:در حال حاضر ۱۷ نفر در این مجموعه مشغول به کار می‌باشند که با اجرای طرح توسعه این میزان به ۴۵ نفر افزایش می‌یابد.

وی تصریح نمود: امروز و با حضور اعضای ستاد تسهیل شهرستان، مشکلات این واحد تولیدی از نزدیک‌ بررسی و ماموریت‌های لازم به دستگاه‌های متولی در راستای رفع آن صادر گردید.

عباسی درپایان گفت: با توجه به ضرورت تحقق شعار سال، مشکلات واحدهای تولیدی فعال، نیمه‌فعال و راکد از نزدیک و مورد به مورد بررسی، پیگیری و رفع می‌گردد تا "تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی" در معنای واقعی کلمه در شهرستان پیشوا به اجرا در آید.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر