b_300_300_16777215_00_images_abbasii1.jpg


شهرام عدالتی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به همراه حسین‌ عباسی فرماندار شهرستان پیشوا، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی و شهردار از سالن‌ نیمه‌کاره سردار جنگل بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، عدالتی این پروژه ورزشی را که چندین سال است نیمه‌کاره رها شده، ظرفیت مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان دانست و بر لزوم تکمیل هر چه سریعتر آن‌ تاکید کرد.

در این بازدید مقرر شد که پس از برآورد هزینه ساخت و اعتبار لازم از سوی مدیریت شهری، در صورت امکان این پروژه به شهرداری واگذار شود‌ تا با استفاده از اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و منابع شهرداری این‌ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 معاون‌ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران همچنین سالن نیمه‌تمام شهدای ۱۵ خرداد را نیز مورد بازدید و بررسی قرار داد.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس