b_300_300_16777215_00_images_abbasihelal2.jpg
همزمان با سوم فروردین، فرماندار پیشوا به همراه مسئولان هلال احمر استان از پایگاه امداد و نجات و پست ایمنی‌ جمعیت هلال احمر شهرستان‌ بازدید کرد و در جریان روند فعالیت های این پایگاه قرار گرفت.

 حسین عباسی فرماندار، حسین کتابدار مدیرعامل، جواهری معاون درمان و توانبخشی و منصوری معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران از پایگاه امداد و نجات یادمان امدادگر «محمدجوادعلیکاهی»، پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان پیشوا بازدید کردند.
در حاشیه این بازدید، حسین عباسی فرماندار در دفتر یادبود پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر پیشوا یادداشتی را به یادگار نوشت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:
بسمه تعالی
 ایثار همچنان ادامه دارد
 در آغازین روزهای بهار ۹۸ در حالی‌که مردم عزیز، عید نوروز و سال جدید را جشن می‌گیرند نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر و جوانان عزیز با برپایی ایستگاه‌های خدمات سفر و گذراندن اوقات خوب خودشان برای خدمت به مردم صحنه‌هایی از ایثار و فداکاری از جنس دیگر را به نمایش می‌گذارند. از همه عزیزان به سهم خود تشکر و قدردانی می‌کنم.
ایام و نوروز کهن و میلاد با سعادت امام علی(ع) مبارک ‌باد.
حسین عباسی
فرماندار شهرستان پیشوا

فرمانداری پیشوا,فرماندار پیشوا,فرمانداری شهرستان,فرماندار شهرستان,یارانه,بلیت,سفر,فرمانداری,بخشداری,دهیاری,استانداری,ارز,دلار