b_300_300_16777215_00_images_kaghazluu.jpg
عملیات اجرای زیرگذر راه آهن در منطقه باغ صالح ورامین با حضور مدیرکل راه آهن استان تهران و فرماندار شهرستان ورامین، شامگاه پنجشنبه آغاز شد تا وعده فرماندار ورامین به مردم این شهرستان محقق شود.

حسین کاغذلو فرماندار ورامین در رابطه با اجرای این پروژه گفت: اجرای زیرگذر راه آهن در محدوده باغ صالح ورامین، یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که سال ها معطل باقی مانده بود که با پیگیری های صورت گرفته و دریافت مجوز مسدود کردن یکی از پرتردد ترین مسیرهای راه آهن کشور و با حضور مدیرکل راه آهن استان تهران عملیات اجرایی آن آغاز شد.
حسین کاغذلو افزود: یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید در ایجاد ارتباط شهرستان های جنوب شرق استان تهران به پایتخت، اجرای قطار حومه ای است که با اختصاص اعتبارات ویژه از سوی سازمان برنامه و بودجه، عملیات رفع معارضین و اجرای زیرگذرها و رودگذرهای طول مسیر دنبال میشود تا با تکمیل خط چهارم، تردد مردم به تهران با سرعت و سهولت کامل انجام شود.
وی تصریح کرد: برای اجرای دو پروژه پل روگذر امام رضا(ع) و زیر گذر ۱۵ خرداد شهرستان ورامین دولت بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.
کاغذلو با تأکید بر لزوم توجه به خواست مردم و تقدیر از نگاه ویژه دولت به شهرستان های جنوب شرق استان تهران اظهار داشت: دسترسی آسان ساکنان حاشیه راه آهن به مناطق مسکونی و تردد ایمن و کم هزینه به تهران، یکی از خواسته های مهم مردم دشت ورامین است که با تکمیل زیرگذرها، روگذرها و خط چهارم قطار حومه ای تهران- ورامین- گرمسار محقق میشود.
وی افزود: این طرح با همراهی شرکت راه آهن و شهرداری ورامین طی ۴۸ ساعت اجرا و به بهره برداری می رسد تا با تکمیل آن، دسترسی مردم منطقه باغ صالح به مرکز شهرستان انجام شود.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران