b_300_300_16777215_00_images_kaghazlo99.jpg


فرماندار ورامین گفت : به منظور تأمین لوازم بهداشتی و شوینده مورد نیاز، ظرفیت کارخانجات مستقر در شهرستان ورامین سه برابر شده است. حسین کاغذلو روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولید لوازم بهداشتی در شهرک صنعتی سالاریه ورامین گفت: با توجه به وضعیت موجود در کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا، به اتفاق مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بازدیدی از ظرفیت‌های تولیدی شهرستان به عمل آمده تا بتوان از توان تولیدکنندگان شهرستان برای رفع نیازهای منطقه استفاده کرد.


وی گفت : با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا و وزارت صمت در خصوص تسهیل شرایط افزایش فعالیت واحدهای تولیدی، امکان صدور مجوز موقت برای واحدهای تولیدی صادر شده تا در کوتاه‌ترین زمان، لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز شهرستان و استان تهران تولید و در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گیرد.


کاغذلو افزود:واحدهای تولید لوزام شوینده، بهداشتی و بیمارستانی در شهرستان ورامین مستقر است که با همکاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و سازمان صمت، ظرفیت تولید این واحدها سه برابر شده است.


وی اظهار کرد: برخی از واحدها برای صدور مجوز تغییر فعالیت با مشکلاتی مواجه بودند که دستورات لازم برای رفع این مشکلات و صدور موقت مجوز فعالیت صادر شد.
فرماندار ورامین گفت: از هفته آینده تولید ماسک و ژل ضدعفونی کننده در شهرستان ورامین تولید و در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار می‌گیرد.


وی با تأکید بر این که تا کنون هیچ موردی از ابتلای شهروندان ورامینی به بیماری کرونا مشاهده و گزارش نشده اظهار کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته در ستاد مقابله با کرونای شهرستان ورامین، با هدف پیشگیری از شیوع این بیماری صورت گرفته و مردم نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.
کاغذلو گفت: مرجع رسمی اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا، شبکه بهداشت و درمان است و مردم اخبار را فقط از این طریق دریافت کرده و به شایعات توجهی نداشته باشند.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر