b_300_300_16777215_00_images_morsalporr.jpg

فرماندار اسلامشهر گفت: بر اساس اعلام رئیس بیمارستان امام رضا(ع) و مسئولان شبکه بهداشت و درمان تا صبح امروز دوشنبه پنجم اسفندماه هیچ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش نشده است.


مسعود مرسلپور با بیان مطلب فوق اظهار داشت: آزمایشات انجام شده از دو مورد مشکوک نیز منفی بود و همچنان از مردم شریف اسلامشهر درخواست داریم تا نکات بهداشتی و ایمنی اعلام شده جهت مقابله با این بیماری را رعایت کنند.


فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس شهرستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز تا عصر امروز تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.
مرسلپور در پایان خاطر نشان کرد: مردم عزیز مسائل مربوط به ویروس کرونا را صرفاً از طریق مراکز بهداشتی، درمانی، بیمارستانها و شبکه بهداشت و درمان رصد و پیگیری کنند و به شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می شود توجه نکنند.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر