b_300_300_16777215_00_images_sadatyy.jpg


فرماندار شمیرانات در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی شرق استان تهران گفت: 3070 یکی از بارزترین الگوهای استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک است.

سید مهدی ساداتی در دیدار با بیدهندی مدیر کل تامین اجتماعی شرق استان تهران با اشاره به مراجعات بالای مردم به کارگزاری ها و شعب شمیرانات افزود: بهره مندی از ظرفیت دولت الکترونیک در ارائه خدمات که در طرح 3070 به خوبی مشهود است ابتکاری بی نظیر در کاهش مراجعات بوده و باید اینگونه طرح ها به دستگاههای اجرایی تسری پیدا کند.
فرماندار شمیرانات ابراز کرد: اجرای اینگونه طرح ها که می تواند علاوه بر کاهش مراجعات ارائه خدمات سرعت بیشتری پیدا کند و مردم بتوانند شبانه روز به خدمات دسترسی داشته باشند و این پاسخی به مطالبات مردم و کسب رضایتمندی است.
بیدهندی مدیر کل تامین اجتماعی شرق استان تهران نیز ضمن قدردانی از حمایت های نماینده عالی دولت از شعبه شمیرانات در ارائه خدمات اذعان کرد: با شیوع کرونا بیمه بیکاری بیش از 36000 نفر را به امارهای قبل از این ویروس منحوس افزوده است که کار شعب را سخت تر از گذشته کرده  و نیاز به حمایت های بیشتری دارد.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس