b_300_300_16777215_00_images_tajj.jpg
سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا گفت: تکمیل زیرساخت‌های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در بخش ایمنی، حفاظت، شریان‌ها و‌ ارتباطات و... اتفاق مبارکی است که در سال جاری انجام می‌شود.

ابراهیم تاجیک‌نوری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیان داشت: بر اساس اهمیت محوری مسئله اقتصاد، رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر همین مبنا انتخاب و نقشه راه را برای همگان ترسیم کردند.

وی افزود: به منظور پیگیری و اجرای فرمان حضرت امام خامنه‌ای در خصوص «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، روز‌ معینی در هفته برای بازدید از مجموعه‌های تولیدی شهرستان پیشوا در نظر گرفته می‌شود.

تاجیک نوری گفت: تولید مد نظر در نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ یعنی تولید داخلی و به مفهوم بومی بودن تولید است؛  تولید باید مبتنی بر دانش و فناوری بوده و  موجب افزایش بهره‌وری و منتج به اشتغال شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا بیان داشت: مسئولان ذیربط، پیگیری مشکلات تولید را محدود به جلسات نکنند و تمام وقت و تلاش خود را برای این مهم به کار گیرند و کارها را به سرعت پیگیری نمایند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول به ویژه جهاد کشاورزی برنامه‌های خود را در حوزه تولید دانش‌بنیان، تدوین و ارائه دهند.

این مسئول گفت: رهبر معظم انقلاب در حوزه کشاورزی مشخصا بر کالاهای استراتژیک تاکید دارند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشیم تا در تولید این محصولات خودکفا بوده و نیازمند دیگر کشورها نباشیم.

تاجیک نوری بیان داشت: از آنجا که تصفیه‌خانه از جمله زیرساخت‌های مورد نیاز ایجاد یک صنعت است، احداث تصفیه‌خانه شهرک صنعتی با جدیت دنبال شود و هر جا نیاز باشد حمایت و رایزنی لازم را انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در بخش ایمنی، حفاظت، شریان‌ها و‌ ارتباطات و... اتفاق مبارکی است که در سال جاری انجام می‌شود و لازم است مدیریت شهرک صنعتی با قید فوریت پیگیر این امور شود.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس