b_300_300_16777215_00_images_tajj.jpg
سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا گفت: تکمیل زیرساخت‌های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در بخش ایمنی، حفاظت، شریان‌ها و‌ ارتباطات و... اتفاق مبارکی است که در سال جاری انجام می‌شود.

ابراهیم تاجیک‌نوری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیان داشت: بر اساس اهمیت محوری مسئله اقتصاد، رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر همین مبنا انتخاب و نقشه راه را برای همگان ترسیم کردند.

وی افزود: به منظور پیگیری و اجرای فرمان حضرت امام خامنه‌ای در خصوص «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، روز‌ معینی در هفته برای بازدید از مجموعه‌های تولیدی شهرستان پیشوا در نظر گرفته می‌شود.

تاجیک نوری گفت: تولید مد نظر در نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ یعنی تولید داخلی و به مفهوم بومی بودن تولید است؛  تولید باید مبتنی بر دانش و فناوری بوده و  موجب افزایش بهره‌وری و منتج به اشتغال شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا بیان داشت: مسئولان ذیربط، پیگیری مشکلات تولید را محدود به جلسات نکنند و تمام وقت و تلاش خود را برای این مهم به کار گیرند و کارها را به سرعت پیگیری نمایند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول به ویژه جهاد کشاورزی برنامه‌های خود را در حوزه تولید دانش‌بنیان، تدوین و ارائه دهند.

این مسئول گفت: رهبر معظم انقلاب در حوزه کشاورزی مشخصا بر کالاهای استراتژیک تاکید دارند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشیم تا در تولید این محصولات خودکفا بوده و نیازمند دیگر کشورها نباشیم.

تاجیک نوری بیان داشت: از آنجا که تصفیه‌خانه از جمله زیرساخت‌های مورد نیاز ایجاد یک صنعت است، احداث تصفیه‌خانه شهرک صنعتی با جدیت دنبال شود و هر جا نیاز باشد حمایت و رایزنی لازم را انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در بخش ایمنی، حفاظت، شریان‌ها و‌ ارتباطات و... اتفاق مبارکی است که در سال جاری انجام می‌شود و لازم است مدیریت شهرک صنعتی با قید فوریت پیگیر این امور شود.