b_300_300_16777215_00_images_masood11.jpg

مسعود مومنی مسئول پایگاه نمایش بسیج هنرمندان شهرستان پیشوا گفت:اجرای نمایش مردان آسمانی در مدارس پیشوا , در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و هدیه ای به رزمندگان دفاع مقدس بود.وی افزود:بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری , هنر دقیق ترین وسیله ی انعکاس اندیشه ها و آرمان های شهدای دفاع مقدس می باشد تا به واسطه ی آن , فرهنگ شهادت در جامعه جاری و پویا باشد و ما هم مطابق همین فرموده , بیشتر تلاش خود را در این عرصه انجام خواهیم داد.

مومنی ادامه داد:نمایش مذکور , اشاره ای کوتاه به گوشه ای از جبهه های نبرد دارد که در آن جوانان این مرز و بوم , برای پاسداری از خاک وطن و ناموس ایرانی , عاشقانه تا مرز شهادت پیش می روند تا یک وجب از خاک ایران زمین , به دست بیگانگان نیفتد.

مسعود مومنی در پایان گفت:از حمایت ها و محبت های جناب سرهنگ سلطانی , خانم چراغی مسئول کانون بسیج هنرمندان و همه کسانی که خالصانه در اجرای این نمایش در مدارس پیشوا ما را یاری کردند , تشکر می کنم.

b_300_300_16777215_00_images_masood10.jpg

گفتنی است آقایان منوچهر سرکاری , سیدامید نقوی حسینی , مسعود مومنی و محمدحسین فیاض منفرد , در این نمایش زیبا , ایفای نقش کردند که کارگردانی و نویسندگی و بازی گردانی نمایش بر عهده مسعود مومنی و طراحی بر عهده آرش(مهدی) مومنی بود.

شایان ذکر است نمایش "رفیق آسمانی" نیز از همین گروه با کارگردانی مهدی همتی و بازی گردانی مسعود مومنی , چندی پیش اجرا شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم روبرو شد.

پیشوا,تئاتر پیشوا,خبر پیشوا,نمایش پیشوا,مسعود مومنی پیشوا,نمایش مردان آسمانی,تئاتر مردان آسمانی,بسیج هنرمندان پیشوا,اخبار پیشوا,نمایش بسیج پیشوا,تئاتر بسیج پیشوا,پایگاه نمایش بسیج پیشوا,شهر پیشوا