b_300_300_16777215_00_images_gharchaktagh.jpg
مراسم تقدیر پایان سال ۹۷ از خبرنگاران حوزه فرمانداری شهرستان قرچک، عصر شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ به همت مینا شمس مدیر روابط‌عمومی فرمانداری ، با حضور بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری، علی‌رضا جعفری معاون سیاسی امنیتی و الله‌بخش حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی قرچک، بهروز مشتاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای اطلاع‌رسانی شهرستان قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیر روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: سال ۹۷ با تمام سختی‌ها گذشت و جا دارد از همه خبرنگاران بی‌ادعا بابت انعکاس مطلوب اخبار شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

مینا شمس اضافه کرد: خبرنگاران برای مردم شهرستان و سراسر استان و حتی کشور اطلاع‌رسانی می‌کنند نه برای شخص فرماندار یا مدیر روابط‌عمومی و… چراکه اعتلا و اقتدار شهرستان مهم است، نه مسائل شخصی و جناحی و…؛ بنابراین باید عملکرد صحیح و بی حاشیه خبرنگاران تحسین شود.

سپس سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک بیان کرد: سال ۹۷ دارای فراز و نشیب‌های زیادی بود که خبرنگاران به‌عنوان ارکان دموکراسی، وظیفه مهم انعکاس خوب اخبار و روشن شدن اذهان مردم را بر عهده داشتند.

بهمن خطیبی ادامه داد: خبرنگاران ارکان اصلی جامعه هستند، چراکه باید مقابل رسانه‌های معاند قد علم کنند و این امر با اتحاد و یکدلی ممکن می‌شود.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه باید صادقانه و عادلانه عملکردها را انتشار دهند و سعی کنند که در حوزه نقد سالم وارد شوند و البته چون جامعه نیاز به امیدواری و نشاط دارد، نیمه‌های پر لیوان‌ها را ببینند به مردم اطلاع‌رسانی درستی داشته باشند.


خطیبی افزود: اخبار و تحولات منطقه‌ای باید به‌صورت واحد انعکاس داده شود و خبرنگاران و مسئولان باید به سمتی بروند که فارغ از دیدگاه‌های جناحی و شهرستانی، به مطرح‌شدن کل منطقه دشت ورامین و جنوب استان تهران در سطح کشور و استان بیندیشند.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های عالی خبرنگاران برای رشد و توسعه همگانی جنوب استان تهران گام برداشت و طرح مسائل تفرقه‌آمیز توسط اصحاب رسانه نمی‌تواند خوب و منطقی باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک تأکید کرد: همه باید با همکاری یکدیگر بتوانیم دنبال اصل خدمت رسانی باشیم و درگیر حواشی نباشیم چراکه امروز جامعه نیاز به امیدواری و جنب و جوش دارد و به همین دلیل نیز نباید بین سطوح مختلف جامعه اختلاف بیفتد.

وی اضافه کرد: شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران باید اتحاد بیش از پیش داشته باشند تا با همکاری یکدیگر بتوانیم باعث پیشرفت منطقه شویم.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک با تقدیر از عملکرد خوب شمس در روابط‌عمومی فرمانداری گفت: این واحد در ماه‌های اخیر عملکرد مطلوبی داشته و رتبه دوم استان تهران را کسب کرده است.

وی افزود: قرچک در بسیاری از ساختارها در بین ۱۶ شهرستان استان تهران حتی در برخی موارد رتبه سیزدهم تا پانزدهم را کسب کرده است اما این‌که در حوزه روابط‌عمومی رتبه دوم استان را کسب کرده، هم نشانه شایستگی مدیر روابط‌عمومی است و هم نشانه هم‌کاری مؤثر رسانه‌های شهرستان که اخبار و اطلاعات مهم را انعکاس داده‌اند.

شهرداری,شهرداری شهر,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,یارانه,بلیت,سفر,فرمانداری,بخشداری,دهیاری,استانداری,ارز,دلار