b_300_300_16777215_00_images_tahao.jpg



شرکت شهاب ساحلی آسیا با برند طاهاماسک در اقدامی ارزشمند در مهرماه سالجاری , 2000 ماسک سه لایه به خبرنگاران استان تهران اهدا کرد.


با شیوع ویروس کرونا حس همبستگی ملی در میان تمامی مردم ایران ، شرکت ها و کارخانه های تولیدی شکل گرفت. به طوری که تعریف متفاوتی از کمک به هم نوع در میان مردم کشورهای مختلف جهان رواج یافت. در همین رابطه شرکت شهاب ساحلی آسیا نیز با اهدای 2000 ماسک سه لایه از خبرنگاران قدردانی کرد.

گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شد تا شرکت های مختلف ، بخش عمده ای از فعالیت مسئولیت های اجتماعی خودرا به سمت و سوی کمک به بیماران کرونایی و کادر پزشکی سوق دهند. از این رو همه روزه در خبرهای پیرامون این بیماری می خوانیم که شرکت های بزرگ ، بخشی از درآمد و یا محموله ای را جهت کمک به کادر درمانی ، صرف این بخش مهم و خبرنگاران که منعکس کننده رویدادهای کرونایی و زحمات مدافعان سلامت می باشند ، کرده اند.

شرکت شهاب ساحلی آسیا (طاهاماسک) که مدت هاست با مدیریت آقای مهندس سعید صمدی در زمینه تولید انواع ماسک پزشکی و تنفسی و سوپاپدار در ایران فعالیت می کند، در راستای تعهد اخلاقی به خبرنگاران کشور و همچنین انجام مسئولیت های اجتماعی خود تصمیم گرفت تا به حکم تازه ترین فعالیت انسان دوستانه خود، تعداد 2000 عدد ماسک سه لایه را به تعدادی از خبرنگاران استان تهران اهدا کند.

اهدای این تعداد ماسک با هدف کمک به ارتقای بهداشت جامعه و قدردانی از زحمات خبرنگاران ، برای مقابله با ویروس کرونا انجام گرفته است. شرکت شهاب ساحلی آسیا(طاهاماسک) امیدوار است هرچه زودتر مشکلات به وجود آمده ناشی از شیوع این ویروس بر طرف شده و حافظان سلامت و کادر درمانی کشور در سلامت کامل به روال عادی زندگی خود برگشته و در کنار خانواده خود با آرامش کامل زندگی کنند.

شرکت شهاب ساحلی آسیا(طاهاماسک) قصد دارد تا گام های بزرگتری در مسیر وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در خصوص کمک به کادر درمان و پزشکی کشور بردارد. بر همین اساس به اهدای ماسک به اقشار مختلف ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است شرکت شهاب ساحلی آسیا(طاهاماسک) با مدیریت آقای مهندس سعید صمدی ، در زمینه تولید و توزیع انواع ماسک و تجهیزات پزشکی فعالیت دارد.این شرکت با شماره ثبتی 31475 و برند طاهاماسک در سال 1380 با اتکا به خداوند متعال و نیروی متخصص و تلاشگر خود با انگیزه سلامت و ایمنی کار فعالیت خود را در زمینه تولید ماسکهای پزشکی و ماسک های صنعتی آغاز نمود.این شرکت با بکار گیری ماشین آلات تمام اتوماتیک و مواد اولیه درجه یک سعی در ارائه محصولی با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات وارداتی خارجی نموده است. و با توجه به افزایش آلودگی هوا و شیوع بیماریهای واگیر دار تنفسی سعی نموده که با استفاده از روش های نوین مدیریت تولید همراه با کیفیت ، کمیت ارائه محصول به بازار را نیز بالا ببرد و این موضوع باعث شده که قیمت ارائه محصول نیز همانند کیفیت محصولات هر چه بیشتر رقابتی شود تا جایی که بسیاری از شرکت های وارد کننده ماسک در حال حاضر مشتری این شرکت هستند و به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت فوق العاده مناسب محصولات ، خرید از طاها ماسک را به واردات ترجیح می دهند.


این شرکت با هدف داشتن آسمانی پاک و عمری طولانی تر برای افراد جامعه در سال 1380 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ماسک های پزشکی سه چین و چهارچین ...و ماسک های صنعتی سوپاپ دار ادامه داد دستاورد15سال تلاش و کوشش این شرکت , تولید 7 نوع محصول میباشد که در بسیاری موارد تولیدات آن , از نظر کیفیت قابل رقابت و حتی برتراز مشابه خارجی آنهاست .شرکت شهاب ساحلی آسیا(طاهاماسک) با سالها تجربه افتخار همکاری با کارخانجات سیمان ، گچ ، آرد ، فولاد ، پتروشیمی ، کاشی و سرامیک ، لاستیک سازی ، داروسازی ، پودرهای میکرونیزه و بسیاری کارخانجات صنعتی بزرگ و کوچک را در سطح کشور دارا می باشد.



شماره تماس:56275004

شماره همراه:09125401847 و 09122987615

ماسک طاها,طاها ماسک,بهترین ماسک پزشکی,بهترین ماسک فیلتردار,بهترین ماسک سوپاپدار,شرکت شهاب ساحلی آسیا