b_300_300_16777215_00_images_he1.jpg

خبرتهران - با مساعدت مدیریت دبیرستان شهیدان نورصالحی و معاونت محترم اجتماعی - فرهنگی شهرداری منطقه 14 تهران و در یک حرکت نمادین زیبا و پسندیده ، همکلاسی‌های قدیم دهه 60 مدرسه حسینی اسلامی در این منطقه ، در آخرین جمعه آذرماه سالجاری بار دیگر پشت نیمکت های کلاس ها نشسته و از سخنان دبیران دلسوز و مو سپیدشان بهره‌مند شدند.

70 دانش‌آموز دهه 60 پس از گذشت 34 سال از دوران تحصیل مقطع سوم راهنمایی‌ ، با یک حرکتی زیبا و به منظور تجلیل از 14 نفر از معلمان آن دوران و دیداری دوباره با هم‌کلاسی‌های قدیم در این مدرسه به گرد هم آمدند.

این هم‌کلاسی های قدیمی از 9 صبح جمعه در حیاط مدرسه راهنمایی حسینی اسلامی اجتماع کرده و در فواصل زمانی مختلف ، با چشمانی پر از اشک شوق و شادمان ، به استقبال دبیران زحمتکش و مهربان خود رفته و آنان را در آغوش کشیدند.

 

b_300_300_16777215_00_images_he7.jpg



آقایان علی نژاد رئیس پرتلاش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 14 تهران ، محمد نظری مدیریت دلسوز مدرسه شهیدان نورصالحی ، رضا نورمحمدی و ناصر صالحان مبتکرین این مراسم و نماینده دانش آموزان قدیمی با خیرمقدم به حاضرین ، از ایشان برای بازدید از قسمت های مختلف مدرسه و بیان خاطرات آن دوران ، دعوت کردند.

آقایان محمد قدیری بیان و کتابفروش از مدیران و آقایان بااوسی و حاج حیدر به نمایندگی از معاونین مدرسه , ضمن بیان خاطرات مختلف ، از موفقیت های اجتماعی و علمی نوجوانان دیروز و مردان امروز ، اظهار خوشحالی کرده و دعای خیر خود را بدرقه حاضرین کردند.

سپس چند نفر از دانش آموزان ضمن تشکر از زحمات خالصانه دبیران ، به ذکر خاطرات پرداخته و در انتها به یاد همکلاسی های شهید و درگذشته ، مطالبی را ایراد کردند که تاثر حاضرین را در پی داشت.

 

b_300_300_16777215_00_images_he6.jpg



رضا نورمحمدی ، دبیر اجرایی این گردهمایی و یکی از شاگردان دهه 60 حسینی اسلامی گفت: اجرای این برنامه از چند سال گذشته با هم‌فکری برخی از دوستان و هم‌کلاسی‌های قدیم به ذهن‌مان خطور کرده که در نهایت پس از پیگیری های فراوان با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه 14 تهران و همکاری صمیمانه مدیریت محترم مدرسه شهیدان نورصالحی(حسینی اسلامی سابق) به خوبی اجرا شد.

نورمحمدی مهم‌ترین ایجاد این دورهمی دوستان را تجدید دیدار و تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان آن دهه بیان و اضافه کرد:دومین دورهمی به لطف خدا و با برنامه ریزی کامل تر و بهتر در اردیبهشت ماه سال آینده و همزمان با هفته معلم و با تعداد بیشتری در همین مکان برگزار خواهد شد.

این مراسم زیبا با مراسم تقدیر از استاد علی حسن ظفری دبیر بازنشسته حرفه و فن که با پیداکردن و بازگرداندن پول های یک زوج جهانگرد لهستانی مورد توجه مردم و رسانه های کشور قرار گرفته اند و انداختن عکس های یادگاری و برنامه پذیرایی به پایان رسید.

 

b_300_300_16777215_00_images_he8.jpg



از حاشیه های مراسم:

همکلاسی ها بعد از 34 سال با خوشحالی به بیان خاطرات با یکدیگر می پرداختند.

تعدادی از بچه ها مثل ناصر صالحان , سعید عرب سرخی , شهرام صفوی , حمید فراهانی , جواد نصرالله زاده و کمال جانعلی به صورت داوطلبانه مشغول پذیرایی از میهمانان بودند.

بازار رد و بدل کردن شماره های تلفن در میان میهمانان داغ بود.

خوشحال بودند که تواستند پس از سال ها همدیگر را ملاقات کنند و البته جای برخی از همکلاسی هایشان نیز خالی بود.


خاطرات و شیطنت های دوران تحصیلشان برای آن ها بسیار به یاد ماندنی بود و از روز هایی صحبت می کردند که با چه عشق و علاقه ای به مدرسه می آمدند و باهم درس می خواندند.

شور و شوق در دل این همکلاسی های قدیمی موج می زد و لحظات شیرینی که آن را با هیچ چیزی عوض نمی کردند.

 

b_300_300_16777215_00_images_he5.jpg



از احوالات یکدیگر سوال می کردند و از درد و دل ها و مشکلات خودشان بیان می کردند.

از مکان های مختلف مدرسه بازدید کردند و از ناظم ، دفتر دار ، مدیر و معلمان مدرسه یاد می کردند و از احوال آن ها جویا می شدند چه بسا که خبر فوت بعضی از همکلاسی ها آن ها را آزرده و ناراحت می کرد.

استاد علی حسن ظفری هنگامی که پس از 15 سال وارد کارگاه حرفه و فن شد ، اشک در چشمانش حلقه زد.

میهمانان با یکدیگر قرار گذاشتند که شش ماه یکبار دورهم جمع شوند و این جلسات ادامه داشته باشد.

 

b_300_300_16777215_00_images_he9.jpg

 

دورهمی مدرسه حسینی اسلامی,مدرسه حسینی اسلامی,دانش آموزان مدرسه حسینی اسلامی,مدرسه حسینی اسلامی شکوفه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس