b_300_300_16777215_00_images_masud2.jpg

مسعود مومنی از هنرمندان باسابقه تئاتر جنوبشرق استان تهران و مسئول پایگاه نمایش بسیج هنرمندان شهرستان پیشوا گفت:اجرای نمایش مردان آسمانی , در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و هدیه ای به رزمندگان دفاع مقدس و قدردانی از زحمات شهدا می باشد.

وی افزود:هنر دقیق ترین وسیله ی انعکاس اندیشه ها و آرمان های شهدای دفاع مقدس می باشد تا به واسطه ی آن , فرهنگ شهادت در جامعه جاری و پویا باشد و ما هم مطابق همین فرموده , بیشتر تلاش خود را در این عرصه انجام خواهیم داد.

مومنی ادامه داد:نمایش مذکور , اشاره ای کوتاه به گوشه ای از جبهه های نبرد دارد که در آن جوانان این مرز و بوم , برای پاسداری از خاک وطن و ناموس ایرانی , عاشقانه تا مرز شهادت پیش می روند تا یک وجب از خاک ایران زمین , به دست بیگانگان نیفتد.

مسعود مومنی تاکید کرد:از حمایت ها و محبت های مسئولین محترم سپاه پیشوا و همه کسانی که خالصانه در اجرای این نمایش ما را یاری می نمایند , خاضعانه تشکر می کنم.

 

b_300_300_16777215_00_images_masood11.jpg

 

مومنی در پایان افزود:نمایش مردان آسمانی در تاریخ های دوشنبه 5مهر ساعت 4ونیم عصر در صحن مطهر , سه شنبه 6 مهر ساعت 9ونیم شب در مزار شهدا و در روز چهارشنبه 7مهر ساعت 5 عصر در تپه حاج آقاجلال برگزار خواهد شد.

گفتنی است آقایان منوچهر سرکاری , امیرحسین صادقیان , مسعود مومنی و محمدحسین فیاض منفرد , در این نمایش زیبا ایفای نقش می کنند که کارگردانی و نویسندگی و بازی گردانی نمایش بر عهده مسعود مومنی می باشند.گفتنی است موسیقی این نمایش بر عهده محمد مه بادی و راوی نمایش خانم معصومی می باشد.

شایان ذکر است نمایش مذکور در سال گذشته نیز اجرا شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی اهالی دشت ورامین و دانش آموزان مدارس منطقه روبرو شد.

 

b_300_300_16777215_00_images_masood10.jpg



پیشوا,تئاتر پیشوا,خبر پیشوا,نمایش پیشوا,مسعود مومنی پیشوا,نمایش مردان آسمانی,تئاتر مردان آسمانی,بسیج هنرمندان پیشوا,اخبار پیشوا,نمایش بسیج پیشوا,تئاتر بسیج پیشوا,پایگاه نمایش بسیج پیشوا,شهر پیشوا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس