b_300_300_16777215_00_images_makki99.jpg
به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، نمایشگاه گروهی نقاشی (نگارگری) شکوفه‌های آفتاب با حضور جمعی از مسئولان و هنر مندان علاقمند به هنر نقاشی 19 تیرماه سال جاری در فرهنگسرای رازی ورامین افتتاح شد.

این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری قطب الدین رازی ورامینی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و با حضور جعفر اردستانی رئیس شورای شهر ، طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آسیه گونه زاده رئیس انجمن تجسمی ، مهندس مجید مکی از نخبگان هنرهای تجسمی کشور ، هنرمندان و علاقمندان به هنر نقاشی در تاریخ 19 تیرماه 98 افتتاح شد.

طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه گروهی نقاشی (نگارگری) شکوفه های آفتاب ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: باید هنرمندان برای تولید آثار ماندگار و فاخر ملی مورد حمایت قرار گیرند تا هنر رشد و تعالی پیدا کند و شاهد اثرات مثبت فرهنگی آن در جامعه باشیم.

طاهری به استقبال خوب مردم از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با کمک هنر می‌توان هویت و ارزش‌های ملی را حفظ کرد و آن را به نسل‌های بعد انتقال داد که رسالت این مهم بر عهده هنرمند و ذهن خلاق او است.

آسیه گونه زاده مسئول انجمن  هنرهای تجسمی  و مسئول نمایشگاه گروهی نقاشی ( نگار گری) شکوفه های آفتاب نیز ضمن تشکر از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه اقدام بسیار خوبی در راستای ایجاد انگیزه در سایر هنرمندان به ویژه بانوان بوده است و باید این گونه نمایشگاه‌ها تداوم داشته باشند.

گونه زاده افزود: در این نمایشگاه 47  اثر از 9 بانوی هنرمند و عضو انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ورامین  با موضوع نگار گری و گل مرغ و با هدف  ترویج  این هنر در منطقه از 19 تیر ماه تا 23 تیرماه 98  از ساعت 11 الی 19 در معرض دید علاقمندان به هنر نقاشی می باشد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس