b_300_300_16777215_00_images_makki99.jpg
به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، نمایشگاه گروهی نقاشی (نگارگری) شکوفه‌های آفتاب با حضور جمعی از مسئولان و هنر مندان علاقمند به هنر نقاشی 19 تیرماه سال جاری در فرهنگسرای رازی ورامین افتتاح شد.

این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری قطب الدین رازی ورامینی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و با حضور جعفر اردستانی رئیس شورای شهر ، طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آسیه گونه زاده رئیس انجمن تجسمی ، مهندس مجید مکی از نخبگان هنرهای تجسمی کشور ، هنرمندان و علاقمندان به هنر نقاشی در تاریخ 19 تیرماه 98 افتتاح شد.

طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه گروهی نقاشی (نگارگری) شکوفه های آفتاب ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: باید هنرمندان برای تولید آثار ماندگار و فاخر ملی مورد حمایت قرار گیرند تا هنر رشد و تعالی پیدا کند و شاهد اثرات مثبت فرهنگی آن در جامعه باشیم.

طاهری به استقبال خوب مردم از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با کمک هنر می‌توان هویت و ارزش‌های ملی را حفظ کرد و آن را به نسل‌های بعد انتقال داد که رسالت این مهم بر عهده هنرمند و ذهن خلاق او است.

آسیه گونه زاده مسئول انجمن  هنرهای تجسمی  و مسئول نمایشگاه گروهی نقاشی ( نگار گری) شکوفه های آفتاب نیز ضمن تشکر از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه اقدام بسیار خوبی در راستای ایجاد انگیزه در سایر هنرمندان به ویژه بانوان بوده است و باید این گونه نمایشگاه‌ها تداوم داشته باشند.

گونه زاده افزود: در این نمایشگاه 47  اثر از 9 بانوی هنرمند و عضو انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ورامین  با موضوع نگار گری و گل مرغ و با هدف  ترویج  این هنر در منطقه از 19 تیر ماه تا 23 تیرماه 98  از ساعت 11 الی 19 در معرض دید علاقمندان به هنر نقاشی می باشد.