b_300_300_16777215_00_images_fakhariii.jpg


استاندار تهران گفت: فرمانداران حق ندارند در اتاق هایشان بنشینید بلکه باید مسائل مردم را به صورت میدانی رفع کنند.

به گزارش خبرتهران ؛ علیرضا فخاری در جلسه ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به لزوم تامین آرامش برای برگزاری مطلوب انتخابات اظهار داشت: دشمن‌ تلاش‌های جدیدی را در دستورکار قرار داده تا موج‌سواری کند؛ در این راستا دشمن کنش‌گری در حوزه صنفی را پیگیری می کند یا مسائل قومیت‌گرایی را هدف قرار داده‌ و به دنبال برجسته سازی نقاط ضعف است.
 
وی با اشاره به توجه به جهاد تبیین افزود: تبیین موثر و چگونگی ارائه مسائل اهمیت دارد که باید در مسیر تبیین تلاش کنیم و پیشنهاد می کنم در سطح شهرستان‌‌ها، تبیین به عنوان وظیفه عام تلقی شده و در حوزه تبیین، برنامه تدوین کنید.
استاندار تهران عنوان کرد: وحدت عمومی ضروری است، همچنین باید گره گشایی از مشکلات و مسائل مردم صورت گیرد.
 
فخاری خطاب به فرمانداران تاکید کرد: فرمانداران حق ندارند در اتاق هایشان بنشینید بلکه باید مسائل مردم را به صورت میدانی رفع کنند، وقت بگذارید و خدمات در هیچ حوزه ای نباید قطع نشود، در این زمینه نظارت دقیق داشته باشید.
 
وی با اشاره به لزوم امیدآفرینی در میان مردم به ویژه جوانان افزود: جلسات توجیهی با دانش آموزان و دانشجویان برگزار شود تا انسجام اخلاقی و اجتماعی ایجاد شود.
 
استاندار تهران تصریح کرد: چهار اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری برای انتخابات یعنی مشارکت، امنیت سلامت و صیانت تبیین شود تا ادبیات واحدی ایجاد  و این موضوعات در شهرستان ها به برنامه تبدیل شود.
 
فخاری با اشاره به لزوم تسلط مسئولان به قوانین و آیین نامه‌های انتخاباتی گفت: تشکیل میزهای بحث سیاسی در شهرستان ها و رجوع به جریان انقلابی نخبگانی مسلط به مسائل اهمیت دارد، چراکه هم وجه تبیینی دارد هم از اهداف انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
 
وی عنوان کرد: برای برگزاری مانور انتخاباتی طی ده روز مانده تا انتخابات آماده باشید تا سطح آمادگی ها برآورد و سنجش شود.