b_300_300_16777215_00_images_akbar1.jpg

کارگاه تولیدی بلوک برنا،فعالیت تولیدی خود را با پشتوانه ای از علم و تجربه و نیروی متخصص و با استفاده از بهترین مواد در حوزه شهرستان های ورامین و پیشوا آغاز کرد.


از جمله تولیدات محصولات برنا شامل:

موزاییک،جدول,کول،بلوک سیمانی و … میباشد.


اهداف و اندیشه های حاکم بر گروه تولیدی برنا , در جهت دستیابی به شاخصه های ممتاز به عنوان تولید کننده فرآورده های بتنی در سطح شهرستان و کسب جایگاه ویژه ای در بازار رقابتی فروش فرآورده های بتنی خود به این شرح میباشد:

    استفاده از دستگاههای مجهز
    بکار گیری نیروی انسانی مجرب و متخصص
    اصل مشتری مداری و کسب رضایت مشتری
    بکارگیری دانش روز
    رعایت استانداردهای کیفیت و خدمات


احترام به سلیقه و خواسته مشتریان و تولید محصولات متنوع با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و طی نظارت کامل در طول فرایند تولید؛ از ابتدای امر در دستور کار قرار گرفته و شاهد استقبال کم نظیر مشتریان بوده ایم. مشتریان ما شامل : پروژه های خصوصی و دولتی، مجتمع های مسکونی، ویلا سازی , باغداران و دامداری ها می باشند.

b_300_300_16777215_00_images_akbar9.jpg

بلوک سیمانی:

بلوک سیمانی، که به آن بلوک بتنی نیز گفته میشود بیش از یک قرن است که به عنوان مصالح ساختمانی محبوب مورد استفاده قرار میگیرد.

به طوری که در بیشتر مناطق در ساخت و سازه خانه ها و ساختمان ها بسیار رایج شده است.

بسیاری از انواع ساختمان های کم ارتفاع از ساختمان های مسکونی گرفته تا تجاری و صنعتی با بلوک سیمانی ساخته میشوند.این بلوک ها معمولا با محصولاتی مانند سیمان پرتلند و اجزای دیگر ساخته میشوند.

اگر بلوک سیمانی به طور صحیح و اصولی ساخته شود برای فونداسیون(پی ساختمان) و دیوارهای طبقات زیرین مناسب است زیرا آنها از بتن خالص مستحکم تر هستند.

با استفاده از این بلوک ها دیوارهای تیغه ای هر خانه ای می تواند خیلی سریع ساخته شوند.  برای مقاومت بیشتر میتوان حفره های آنها را با میله های تقویت کننده فولادی و بتن پر کرد.

بلوک سیمانی در برابر موریانه ها و دماهای شدید مقاوم بوده و بسته به نوع و کیفیت ساختی که دارند  میتوانند تا حدودی عایق صدا باشند.

همچنین اینها در برابر سرما و گرما نیز عایق هستند.و از اینرو قادرند مصرف انرژی خانه شما را کاهش دهند.علاوه بر موارد گفته شده قیمت بلوک سیمانی یکی از مهم ترین مزایای آن است که بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.و استفاده از آن موجب کاهش هزینه ساخت و ساز میشود.

b_300_300_16777215_00_images_akbar2.jpg

موزاییک:

در صنعت ساختمان سازی از موزاییک های متنوعی برای پوشش کف بنا و انواع محوطه

سازی استفاده میشود.

هر نوع کفپوش بتنی با توجه به ویژگی هایی که دارد کاربردهای خاصی هم دارد.

در بعضی از مکان ها به دلیل مقاومت در برابر سرما و یا تحمل فشار بار زیاد ، موزاییک های

ضخیم و مستحکمی مانند واش بتن مناسب است.

در کف ساختمان یا سرویس های بهداشتی بهتر است از کفپوش های سبک مانندکفپوش پلیمری یا سنگ مصنوعی استفاده شود.

b_300_300_16777215_00_images_akbar8.jpg

جدول بتنی:

جدول بتنی یکی از پر استفاده ترین محصولات بتنی  در زیباسازی شهر و شهر سازی میباشد. از جدول بتنی معمولا برای مرزبندی دو محیط استفاده میشود و اکثر کاربرد آنها در زمینه محوطه سازی باغ و باغچه و دور درختان میباشد.

جدول های بتنی به دو صورت ویبره ای و پرسی ساخته میشوند.

روش ویبره ای

در این روش بتن در قالب ریخته شده و روی میز ویبره قرار میگیرند بعد از لرزش و پخش شدن یکنواخت بتن در قالبها را به مدت چند ساعت در اتاق کیورزینگ قرار میدهند سپس از قالب در آورده و جدول آماده میباشد.

در این روش برای بیشتر شدن دوام قطعات باید نسبت آب به سیمان کمتر شود که به کمک موادافزودنی روان کننده قابل دسترسی میباشد. و همینطور میتوان برا یافزایش دوام جدول بتنی در برابر سرما و یخبندان از مواد حباب زا استفاده شود.

روش پرسی

در این روش بتن مانند روش ویبره ای آماده میشود و پس از ریخت در قالب توسط دستگاه پرس فشار وارد میشود تا آب از پوسته و هسته ی مرکزی خارج شود.

b_300_300_16777215_00_images_akba4.jpg

آدرس:شهرستان ورامین.روستای محمدآبادعرب.کوچه بهداری

تلفن های تماس:  (اصفهانی) 09106722911

b_300_300_16777215_00_images_akbar3.jpg

نویسنده: اکبر اصفهانی

بلوک برنا,اکبر اصفهانی,بهترین بلوک سیمانی ورامین,بهترین موزاییک ورامین,بهترین جدول بتنی ورامین