b_300_300_16777215_00_images_parsno.jpg

فروشگاه پارس نوین با مدیریت آقای مهندس عاشوری و ارائه 15 سال سابقه خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز ، همچنان در راستای پیشرفت فروشگاه و خدمت رسانی بهتر در عرصه ماشین های اداری به شما عزیزان در حال تلاش و همت میباشد و همچنان با سابقه درخشان ، رضایت شما مشتریان گرامی را به همراه داشته است.

فروشگاه پارس نوین ارائه کننده خدمات ماشین های اداری و ملزومات چاپ با تکیه بر خداوند متعال و تیم کاربلد خود ، دارای سالها تجربه و فعالیت درخشان در حوزه فروش و تعمیر انواع دستگاهها می باشد. از شروع فعالیت تا به امروز ، همواره اصلی ترین هدف مدیریت این مجموعه جلب رضایت مشتریان بوده است ؛ چرا که مشتریان را سرمایه های اصلی خود می داند.

حذف واسطه ها ، ارائه گارانتی معتبر ، تضمین کیفیت و قیمت محصولات از جمله فعالیت های فروشگاه پارس نوین در جهت حفظ فرهنگ مشتری مداری و جلب رضایت آنان است.

ارائه دهنده کلیه خدمات ماشین های اداری شامل:
پرینتر ، کپی ، فاکس ، کارتریج ، پول شمار ، صحافی ، ماشین حساب ، کاغذ خردکن و مواد مصرفی
فروش انواع دستگاه کپی و تجهیزات اداری به صورت عمده
توزیع عمده انواع کاغذ در ابعاد مختلف و بهترین کیفیت
عرضه انواع برندهای مطرح و معتبر دنیا مانند HP ، Canon و SHARPو  ….
فروش انواع ماشینهای اداری شامل فتوکپی ، پرینتر ، فاکس ، اسکنر و غیره

ارائه لوازم جانبی ماشین های اداری
 تعمیرات تخصصی انواع ماشین های اداری
 فروش انواع مواد مصرفی
 فروش و شارژ انواع کاتریج
 مشاوره رایگان در مورد خرید و تعمیرات
 عقد قرارداد با شرکتها ، سازمانها و ارگانهای دولتی

همچنین وب سایت پارس نوین به جهت سهولت در برقراری ارتباط مخاطبین با شرکت و آشنایی کامل ایشان با فعالیت ها و کلیه محصولات راه اندازی شده است.

تعمیرکاران ما در زمینه کاری خود مجرب و متعهد هستند و می توانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند.در فروشگاه پارس نوین مهم نیست که شما کدام مدل و کدام برند از چاپگر ها را در اختیار دارید ؛ تعمیرکاران این مرکز به خوبی با ساختار درونی و پیچیده ماشین های اداری آشنایی دارند و پس از یک عیب یابی دقیق ، مسیر درست تعمیر و ترمیم و احیانا تعویض را انتخاب و اجرا می کنند.

تعمیر دستگاه کپی:
دستگاه کپی از جمله ماشین های اداری شناخته شده است که در ادارات، سازمان ها، مدارس، مراکز چاپ، مراکز درمانی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ناخودآگاه استهلاک بالایی را متحمل می شود که برای جبران آن همواره باید به سرویس های دوره ای و تعویض و تعمیرات به موقع قطعات مختلف آن توجه کنیم. در واحد تعمیرات دستگاه کپی خدماتی نظیر شارژ کارتریج انواع دستگاه کپی با مواد مصرفی مرغوب ، تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی ، انجام سرویس‌های کلی و دوره ای دستگاه کپی ، بررسی نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فتوکپی ، تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه کپی و … ارائه می شود.

تعمیر پرینتر:
پرینتر یکی دیگر از ماشین های اداری معروف است که همانند دستگاه کپی کارایی بالایی دارد. نه تنها در ادارات و فضاهای کاری استفاده می شود ، بلکه در منازل نیز مورد استفاده کاربران است. فروشگاه پارس نوین در زمینه تعمیر پرینتر خدماتی نظیر تعمیر انواع پرینتر های رومیزی ، ایستاده و چندکاره ، تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی بر اساس برند و ساختار و ظرفیت انواع پرینتر ها ، تعمیر و تعویض قطعات مستهلک انواع پرینتر، تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات انواع پرینتر ، بازیابی و ترمیم کابل‌ها ، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری انواع پرینتر ها و … را ارائه می دهد.

تعمیر اسکنر:
اسکنر نوع دیگری از ماشین های اداری است که برای ورود تصویر اعم از سند، عکس، نقشه، فیلم و … به کامپیوتر  استفاده می شود و جزء دستگاه های ورودی (Input) در تکنولوژی IT است.اسکنر ها انواع گوناگونی دارند.در تعمیرگاه اختصاصی اسکنر در فروشگاه پارس نوین خدماتی نظیر تعمیر برد اسکنر ، عیب یابی لامپ اسکنر ، تعویض لامپ اسکنر ، عیب یابی مدارهای کنترل کننده اسکنر و … ارائه می شود.

تعمیر فکس:
فکس نیز در گروه ماشین های اداری است که معمولا با مشکلاتی نظیر کشیده نشدن کاغذ به داخل دستگاه ، ارسال نشدن پیام ، خرابی قطعات ، صدای ناهنجار و … رو به رو می شود.برای ریشه یابی این مشکلات باید به طور دقیق اجزای مختلف این دستگاه را بررسی کنیم و پس از عیب یابی درست ، مسیر تعمیر را انتخاب کنیم.


تلفن تماس : 2-88490690 –021

تلفکس : 88490690 – 021

وبسایت: http://parsnovinhp.com

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آدرس :تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان ایرانشهر شمالی – پلاک 258 (فروشگاه پارس نوین)

مشتریان عزیز میتوانند جهت حضور در فروشگاه همه روزه از ساعات 9:30 تا 20:00 (8 شب) از فروشگاه بازدید کنند.
توجه : فروشگاه در روزهای پنج شنبه از ساعت 9:30 تا 18:00 (6 بعدازظهر) و جمعه از ساعات 11:00 تا 18:00 (6 بعدازظهر) باز میباشد.

 

فروشگاه پارس نوین,فروشگاه پارس نوین ایرانشهر,بهترین مرکز خدمات ماشین های اداری,بهترین مرکز تعمیرات ماشین های اداری