b_300_300_16777215_00_images_gazesmaili1.jpg 

گز شاخص ترين نماد هنر شيرينی سازی شهر اصفهان است که مي توان بسياری از خصوصيات آفرينش های اين شهر را در آن ديد و سالانه افراد بسياری گز را به عنوان سوغات اصفهان خريداري می کنند. سابقه توليد اين محصول به بيش از چند قرن می رسد که در طول ساليان ابزار و روش های توليد هم گام با رشد علوم متحول شده به گونه ای که امروزه دخالت دست در ساخت و فرآوری گز به حداقل رسيده است . همچنين جنس دستگاه هاي ساخت گز نيز مطابق با استانداردهای جهاني است که اين امر تاثير به سزايي در بالا بردن سطح کيفی و بهداشتی گز داشته است .

شرکت تولیدی گز اسماعیلی با مدیریت آقای سعید اسماعیلی فعالیت خود را شروع کرد. تلاش برای احیای طعم فوق العاده شیرینی سنتی اصفهان به همراه حفظ اصالت و عدم استفاده از مواد شیمیایی، غیر طبیعی و اسانسها از اهداف اولیه و همیشگی این شرکت می باشد. تلاش برای بالاتر بردن کیفیت محصولات ، احترام به حقوق مشتریان و تولید محصولات جدید از دیگر اهداف شرکت در سالهای اخیر می باشد. انواع گز آردی ، لقمه ای ، ترنجبینی ، انگبینی ، بادامی و پسته ای از تولیدات این مجموعه می باشد.



 b_300_300_16777215_00_images_gazesmaili2.jpg

 

مجموعه گز اسماعیلی با هدف ارتقای کیفیت و تنوع در محصولات و رضایتمندی مشتریان توسط آقای سعید اسماعیلی مدیرعامل پرتلاش گز اسماعیلی راه اندازی گردید و توانست با تلاش و استمرار خستگی ناپذیر پرسنلی توانمند وبهره گیری از دستگاه های پیشرفته در جهت بهبود مستمر و رضایت مشتری گام بردارد. ازتولیدات اصلی شرکت گز اسماعیلی تولید انواع گز و سوهان و پولکی با نشان استاندارد ملی ایران وکلیه ی مجوزهای بهداشتی و صادراتی می باشد. مجموعه ی گز اسماعیلی توانسته است با تلاش مستمر برای رسیدن به اهداف خود که همان تولید گز اصیل و با کیفیت اصفهان ، در بسته بندی جذاب با طعمی به یاد ماندنی و ماندگار است گام بردارد.

گز اسماعیلی که از معروف ترین برندهای گز اصفهان می باشد ، اخيرا از خلاقيت هاي و بسته بندی های متنوعي نيز براي عرضه ي محصولات خود استفاده مي کند، اين سوغات خوشمزه و قديمی اصفهان را در طرح هاي و اشکال مختلف و همچنين با مغز های پسته ، بادام يا هردو و با درصد های مختلف و در بسته بندی هاي بسيار زيبا و جذاب عرضه می کند.گز اسماعیلیبا استفاده از تجهیزات پیشرفته از جمله دستگاه های مجهز و مدرن و تمام استیل در تولید و بسته بندی گز همچنین استفاده از مواد طبیعی چون انگبین گیاهی ، عسل و گزهای گیاهی و  استفاده نکردن از افزودنی های شیمیایی و مواد رنگی در راستای رضایت مشتریان گرامی قدم برمی دارد.

 

b_300_300_16777215_00_images_gazesmaili4.jpg

 

شایان ذکر است گز اسماعیلی از سوی سایت خبرتهران به عنوان برند برتر گز اصفهان در سال 1401 انتخاب شده و به دریافت لوح تقدیر مربوطه نائل آمده است.لذا به ایرانگردان و گردشگران توصیه می گردد برای خرید انواع گز , به این مجموعه مراجعه نمایند.

شعبه ها:

شعبه مرکزی:اصفهان - میدان امام حسین - چهرباغ پایین - جنب بریانی اعظم

شعبه مرکزی: 03135580323

شعبه2: اصفهان - کیلومتر 5 اتوبان فرودگاه

همراه: 09133671471 - 09133088139

وبسایت: http://esmailygaz.ir

صفحه اینستاگرام: http://instagram.com/gaz_esmaeli

 

b_300_300_16777215_00_images_gazesmaili5.jpg

 

گز اسماعیلی اصفهان,گز اسماعیلی,بهترین گز اصفهان,گز اصفهان,سعید اسماعیلی مدیر گز اسماعیلی,رضا نورمحمدی, عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,سفر ارزان,تور,بلیت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس