b_300_300_16777215_00_images_gazesmaili1.jpg 

گز شاخص ترين نماد هنر شيرينی سازی شهر اصفهان است که مي توان بسياری از خصوصيات آفرينش های اين شهر را در آن ديد و سالانه افراد بسياری گز را به عنوان سوغات اصفهان خريداري می کنند. سابقه توليد اين محصول به بيش از چند قرن می رسد که در طول ساليان ابزار و روش های توليد هم گام با رشد علوم متحول شده به گونه ای که امروزه دخالت دست در ساخت و فرآوری گز به حداقل رسيده است . همچنين جنس دستگاه هاي ساخت گز نيز مطابق با استانداردهای جهاني است که اين امر تاثير به سزايي در بالا بردن سطح کيفی و بهداشتی گز داشته است .

شرکت تولیدی گز اسماعیلی با مدیریت آقای سعید اسماعیلی فعالیت خود را شروع کرد. تلاش برای احیای طعم فوق العاده شیرینی سنتی اصفهان به همراه حفظ اصالت و عدم استفاده از مواد شیمیایی، غیر طبیعی و اسانسها از اهداف اولیه و همیشگی این شرکت می باشد. تلاش برای بالاتر بردن کیفیت محصولات ، احترام به حقوق مشتریان و تولید محصولات جدید از دیگر اهداف شرکت در سالهای اخیر می باشد. انواع گز آردی ، لقمه ای ، ترنجبینی ، انگبینی ، بادامی و پسته ای از تولیدات این مجموعه می باشد.



 b_300_300_16777215_00_images_gazesmaili2.jpg

 

مجموعه گز اسماعیلی با هدف ارتقای کیفیت و تنوع در محصولات و رضایتمندی مشتریان توسط آقای سعید اسماعیلی مدیرعامل پرتلاش گز اسماعیلی راه اندازی گردید و توانست با تلاش و استمرار خستگی ناپذیر پرسنلی توانمند وبهره گیری از دستگاه های پیشرفته در جهت بهبود مستمر و رضایت مشتری گام بردارد. ازتولیدات اصلی شرکت گز اسماعیلی تولید انواع گز و سوهان و پولکی با نشان استاندارد ملی ایران وکلیه ی مجوزهای بهداشتی و صادراتی می باشد. مجموعه ی گز اسماعیلی توانسته است با تلاش مستمر برای رسیدن به اهداف خود که همان تولید گز اصیل و با کیفیت اصفهان ، در بسته بندی جذاب با طعمی به یاد ماندنی و ماندگار است گام بردارد.

گز اسماعیلی که از معروف ترین برندهای گز اصفهان می باشد ، اخيرا از خلاقيت هاي و بسته بندی های متنوعي نيز براي عرضه ي محصولات خود استفاده مي کند، اين سوغات خوشمزه و قديمی اصفهان را در طرح هاي و اشکال مختلف و همچنين با مغز های پسته ، بادام يا هردو و با درصد های مختلف و در بسته بندی هاي بسيار زيبا و جذاب عرضه می کند.گز اسماعیلیبا استفاده از تجهیزات پیشرفته از جمله دستگاه های مجهز و مدرن و تمام استیل در تولید و بسته بندی گز همچنین استفاده از مواد طبیعی چون انگبین گیاهی ، عسل و گزهای گیاهی و  استفاده نکردن از افزودنی های شیمیایی و مواد رنگی در راستای رضایت مشتریان گرامی قدم برمی دارد.

 

b_300_300_16777215_00_images_gazesmaili4.jpg

 

شایان ذکر است گز اسماعیلی از سوی سایت خبرتهران به عنوان برند برتر گز اصفهان در سال 1401 انتخاب شده و به دریافت لوح تقدیر مربوطه نائل آمده است.لذا به ایرانگردان و گردشگران توصیه می گردد برای خرید انواع گز , به این مجموعه مراجعه نمایند.

شعبه ها:

شعبه مرکزی:اصفهان - میدان امام حسین - چهرباغ پایین - جنب بریانی اعظم

شعبه مرکزی: 03135580323

شعبه2: اصفهان - کیلومتر 5 اتوبان فرودگاه

همراه: 09133671471 - 09133088139

وبسایت: http://esmailygaz.ir

صفحه اینستاگرام: http://instagram.com/gaz_esmaeli

 

b_300_300_16777215_00_images_gazesmaili5.jpg

 

گز اسماعیلی اصفهان,گز اسماعیلی,بهترین گز اصفهان,گز اصفهان,سعید اسماعیلی مدیر گز اسماعیلی,رضا نورمحمدی, عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,سفر ارزان,تور,بلیت