b_300_300_16777215_00_images_sanich1.jpg


شرکت عالیفرد(سن ایچ)تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و جایزه ملی کیفیت ایران را دریافت کرد.


در هفدهمین مراسم تجلیل از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت ایران که توسط سازمان ملی استاندارد در تاریخ 26 تیرماه 1402 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد ، شرکت عالیفرد(سن ایچ) تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و جایزه ملی کیفیت ایران را دریافت کرد.
جایزه ملی کیفیت ایران ، بستری مناسب به منظور رقابت تخصصی تولیدکنندگان محصولات و ارائه دهندگان خدمات است که به عنوان بزرگترین رخداد نهضت فراگیر ، اهتمام به کیفیت داشته و در راستای اجرای بند 20 ماده 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد توسط سازمان نظام ملی استاندارد ایران ، تنها مرجع رسمی در کشور ، به برگزیدگان اهدا می شود.
این همایش ، رخدادی ویژه است که دانشوران ، تولیدکنندگان ، صنعتگران ، فناوران و ارائه دهندگان خدمات را در سطح کشور با تلاشی مضاعف برای ارتقای کیفیت کالاها و خدمات در تمام ابعاد معیشت شهروندان ، ترغیب می کند.
جایزه مذکور حاصل فرایند دقیق آموزش و ارزیابی با نظارت همه جانبه سازمان ملی استاندارد ایران است که هرسال طی مراسمی به مناسبت روز ملی کیفیت ، از برترین فعالان حوزه های مذکور ، تجلیل به عمل می آید.
با نگاهی به عملکرد موفق شرکت عالیفرد(سن ایچ)طی سالها فعالیت در صنعت نوشیدنی و با توجه به رعایت استانداردهای بین المللی و دارابودن گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت ، مدیریت کیفیت ، گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه ، سیستم مدیریت ایمنی غذا و دیگر گواهینامه های شرکت ، می توان دریافت که کیفیت و ارتقای محصولات از مهم ترین موارد مدنظر این تولیدکننده بزرگ نوشیدنی در کشور است.

 

b_300_300_16777215_00_images_sanich2.jpg

 

سن ایچ,شرکت عالیفرد,بهترین برند آبمیوه,آبمیوه سن ایچ,نوشیدنی سن ایچ,آبمیوه با کیفیت سن ایچ