b_300_300_16777215_00_images_sadri1.jpeg

در حال حاضر انجام عمل های زیبایی تبدیل به دغدغه همه افراد چه خانم ها و چه آقایان شده است.جراحی های پلاستیک و زیبایی بسیار متنوع می باشد و با کمک هر کدام از آن ها می توان به نتیجه دلخواه خود رسید.با گسترش تبلیغات مختلف و وسوسه انگیز ممکن است که برای امتحان جرای های زیبایی ترغیب شوید، اما لازم است این نکته را گوشزد کنیم که با پیشرفت عمل های جراحی زیبایی میزان نارضایتی و عوارض ناشی از این جراحی ها هم رو به افزایش است و این امر نتیجه اطمینان به افراد غیر متخصص و سودجو است که قدم در شغل پزشکی گذاشته اند، چرا که این حرفه بسیار حساس و خطیر است و با توجه به این موضوع افراد زیادی را به نکامی کشانده است. پس برای انجام جراحی حتما می بایست نزد بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی این کار را انجام داد، تا نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد.

برای انجام عمل های جراحی زیبایی لازم است حتما به متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی مراجعه کنید و از دارا بودن مدرک تخصصی پزشک مورد نظر اطمینان حاصل کنید تا بهترین نتیجه از درمان و جراحی حاصل شود.علم و دانش کافی در کنار مهارت و توانایی بالا می تواند بهترین نتیجه را برای عمل جراحی زیبایی به همراه داشته باشد. سرعت عمل بالا، توانایی و مهارت کافی، قدرت انتخاب درست در شرایط حساس و مهم از جمله ویژگی های یک پزشک باتجربه می باشد.

یک پزشک خوب تمام مراحل درمانی از مشاوره ، تا جراحی را با صبر و حوصله و دقت بالا انجام می دهد. مشاوره خوب و کافی موجب می شود تا بیمار با خیالی آسوده خود را به دست پزشک بسپارد و از نتیجه مطلوب جراحی مطمئن باشد.

این امر تا حدود زیادی از نگرانی و اضطراب و استرس بیمار را می کاهد.میزان رضایت مراجعین و بیماران قبلی را از لحاظ خدمات پزشک به طور کامل بسنجید. داشتن رزومه پر بار در سوابق شغلی و عمل های جراحی موفقیت آمیز می تواند مهر تاییدی برای انتخاب پزشک مورد نظر شما باشد.

پیشرفت روز افزون عمل پزشکی که با جهشی غیرقابل تصور همراه است اهمیت آپدیت و به روز شدن پزشک را بیش از پیش می کند. یک جراح حرفه ای از تمام تکنیک های جدید در حیطه فعالیت کاری خود آگاه است. تمام ابزاری که به تازگی در حوزه کاری وی معرفی می شود را می شناسد و با برتری تکنیک های روز دنیا به معالجه مراجعین خود می پردازد.

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خوب سلامت بیمار را در اولویت قرار می دهد. مسائل مالی در اولویت قرار نمی گیرد و این موضوع را به منظور رضایت و سلامت بیمار اساس کار خود قرار می دهد.وی به تمام موارد و اصول زیبایی شناسی آگاه است، و باید طوری جراحی را انجام دهد که کاملا متناسب و زیبا باشد تا مراجعه کننده بهترین نتیجه ممکن را دریافت کند. برخی مواقع ممکن است مراجعه کننده توقعی خارج از عرف و غیرطبیعی از انجام امور زیبایی داشته باشد. در این زمان یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می بایست مراجعه کننده را از تمامی خطرات و عوارض های جانبی آن آگاه کند. مانند جراحی بینی فانتری و غیر طبیعی.در این زمان پزشک باید عوارض ناشی از این جراحی را برای مراجعه کننده شرح دهد و او را با مشکلات تنفسی بعد از جراحی کاملا آشنا باشد.

آقای دکتر پیمان صدری متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند که از اخلاقمداری و حسن شهرت ویژه ای در سطح کشور برخوردارند.به دلیل عمل های جراحی موفق و رضایتمندی مراجعین از ایشان و تلاش وی در جهت درمان کامل بیماران ، از دیدگاه سایت پزشک ، به عنوان پزشک فوق تخصص نمونه جراحی عمومی و زیبایی در کشور در سال 1401 انتخاب شده اند.  

خدمات:
در حال حاضر عمده فعاليت های آقای دکتر پیمان صدری عبارتند از:


@لابیاپلاستی - ماموپلاستی - لاپاراسکوپی - لیفت بازو - لیفت ران - لیفت سینه - پروتز سینه - تزریق چربی و بوتاکس و فیلر - جراحی بینی - جراحی زیبایی شکم - جراحی شقاق مقعدی و ...

 
مطب1: تهران - شریعتی - دوراهی قلهک - روبروی بیمارستان ایرانمهر - انتهای کوچه مرشدی - ساختمان پزشکان مهرآفرین - طبقه 2 - واحد 5

مطب2: تهران - جردن - خیابان وحید دستگردی - بین آفریقا و ولیعصر - پلاک 283 - طبقه 6

مطب3: تهران - میدان7تیر - خیابان لطفی - روبروی هتل مروارید - کلینیک به آفرین - پلاک 9 - طبقه 8 - واحد 8

ایام حضور:

تلفن تماس: 6-88658094

همراه: 09039999520 و 09919851335 و 09356273687

صفحه اینستاگرام: http://instagram.com/dr.sadri

  

دکتر پیمان صدری,بهترین متخصص زیبایی,سایت پزشک,پزشک,رژیم درمانی,بهترین لیپوساکشن,بهترین لاپاروسکوپی,بهترین جراح زیبایی