b_300_300_16777215_00_images_zakanii2.jpg

شهردار تهران از بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین تا پایان شهریورماه امسال خبر داد و گفت: برنامه ما ورود حداقل ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران است.
علیرضا زاکانی با اشاره به برنامه مدیریت شهری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در سال جاری اظهار کرد: ما امسال هم بازسازی و هم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی را مورد توجه قرار داده‌ایم.
شهردار پایتخت با اعلام اینکه هدف‌گذاری ما برای نوسازی ۲ هزار دستگاه است که تا پایان سال تأمین خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین نیز تا پایان شهریورماه بازسازی و به ناوگان اضافه خواهد شد.
وی با بیان اینکه تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس از محل قرارداد با یکی از خودروسازان انجام می‌شود، تصریح کرد: هدف ما این است بتوانیم تا پایان سال حداقل ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس را به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه کنیم.
زاکانی با اشاره به سهم وزارت کشور برای تأمین اتوبوس، اظهار کرد: وزارت کشور قدرالسهم تأمین ۵هزار دستگاه را پذیرفته که از محل قرارداد با یکی از شرکت‌های خودروسازی، ۲ هزار دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده و از این تعداد ۹۰۰ دستگاه به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اختصاص دارد که مطالبه ما این است سهم تهران از این اتوبوس‌ها افزایش پیدا کند.
شهردار تهران تأکید کرد: وزارت کشور با دیگر خودروسازان نیز قرارداد تأمین ۳ هزار دستگاه اتوبوس را منعقد کرده که تهران از این قراردادها نیز سهم خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس