b_300_300_16777215_00_images_ghasemimos.jpg

به پیشنهاد پرتال خبری خبرتهران ، مهندس سیدمصطفی قاسمی بخشدار جلیل آباد (شهرستان پیشوا) به عنوان بخشدار نمونه استان تهران در سال 1398 انتخاب شد.

رضا نورمحمدی مدیر پرتال خبرتهران گفت:بخشداري پايه ترين واحد دولت و واحد عملياتي آن مي باشد كه نقش مهم در ايجاد فضاي نشاط یا ايستايي در روستا دارد و بخشداران نقش ممتاز در پويايي منطقه داشته و ارتباط مستقيم با مردم دارند و محوري ترين نقش را در مديريت منطقه ايفا مي كنند.


وی افزود:بخشدار موفق بخشداری است که بتواند از ایده‌های دیگران استفاده کند و با توجه به تأثیر بخشداری بر روند زندگی شهروندان ، بخشداری انتقادها و پیشنهادهای مختلفی را از سوی مردم عادی و کارشناسان می‌پذیرد و از میان همه این انتقادات و پیشنهادات می‌توان ایده‌های مناسبی را استخراج کرد و پس از کارشناسی، اجرایی نمود.


نورمحمدی ادامه داد:در این راستا با عنایت به شاخص‌هایی مانند:مدیریت اقتصادی قوی ، نظارت منطقی ، تکمیل پروژه ها ، رضایت‌مندی از نحوه پاسخگویی به مردم ، در دسترس بودن مدیران بخشداری و انجام اقدامات به صورت جهادی ، به عنوان ملاک‌های انتخاب بخشدار نمونه ، و با بررسی تعدادی از خبرنگاران و کارشناسان سایت خبرتهران ، آقای مهندس سیدمصطفی قاسمی به عنوان بخشدار نمونه استان تهران در سال 1398 انتخاب و تقدیرنامه مربوطه به زودی تقدیم ایشان خواهد شد.

در قسمتی از متن تقدیرنامه مهندس سیدمصطفی قاسمی آمده است:

اندیشه و تلاش خادمان صدیق عمران و آبادی ایران زمین ، هیچگاه از یادها نخواهد رفت.خدای متعال را شاکریم که با درایت ومدیریت شایسته جنابعالی ، شاهد رشد و پیشرفت روزافزون بخش جلیل آباد در حوزه های مختلف هستیم.بدینوسیله به عنوان بخشدار نمونه استان تهران در سال 1398 از دیدگاه پرتال خبرتهران انتخاب می شوید.درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق ومخلوق را به همراه داشته است.امیدواریم در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر توسعه ، کوشا و پویا باشید.

رضا نورمحمدی - مدیر پرتال خبرتهران

مصطفی قاسمی بخشدار جلیل آباد,قاسمی بخشدار جلیل آباد,مصطفی قاسمی بخشدار نمونه استان تهران,بخشدار نمونه استان تهران, بخشدار نمونه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس