b_300_300_16777215_00_images_abetehran.jpg


جلسه بررسی و رفع مشکلات آب شرب روستای صالح آباد با ریاست محمد عبدی بخشدار مرکزی قرچک و با حضور مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران، رؤسا و نمایندگان آبفای و شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دیگر اعضا در محل بخشداری مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرتهران ، بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در جلسه بررسی و رفع مشکلات آب شرب روستای صالح آباد گفت: پایش و نظارت بر وضعیت کمی و کیفی آب شرب روستا می بایست بصورت مستمر توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و عوامل آبفای شهرستان صورت پذیرد و نتایج نمونه برداری ها بصورت موردی به بخشداری منعکس گردد.


عبدی در ادامه افزود: براساس بازدیدهای میدانی و آخرین گزارشات ارایه شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و آبفای باقرآباد در خصوص وضعیت آب شرب روستای صالح آباد نتایج آزمایشات میکروبی و شیمیایی، کمیت و کیفیت آب مطلوب ارزیابی شده است.


وی بیان کرد: دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا نیز بعنوان مسولین محلی اهتمام شایسته به منظور رصد مسایل و مشکلات مردمی و پیگیری آن تا حصول نتیجه را داشته باشند.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس