ادامه مطلب...


بخشدار مرکزی دماوند از نصب علمک گاز در روستاهای محور دلیچایی خبر داد.

به گزارش خبرتهران ، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه حسین پور، بخشدار مرکزی دماوند، سلطان آهی، معاون عمرانی فرماندار، سلیمانی مسئول برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری و جمعی از مسئولان با حضور در روستاهای محور دلیچایی از پروژه علمک گذاری و گاز رسانی روستاهای هویر، دهنار، مومج، لی پشت، یهر و کهنک بازدید کردند.

شایان ذکر است بعد از سفر استاندار تهران به روستاهای فوق در تاریخ ۱۳ مرداد ماه و دستور  گازرسانی، تنها ۱۷ روز  پس از این سفر، نصب علمک گذاری در مراحل پایانی قرار گرفته و به سرعت در حال تکمیل است.

ادامه مطلب...


جشنواره غذای سالم به مناسبت بسیج ملی آموزش تغذیه سالم در حسینیه روستای جامکاران برگزار شد.


جشنواره غذای سالم به مناسبت بسیج ملی آموزش تغذیه سالم با حضور قاسمی بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا، دهیار و تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت جلیل آباد و دانش آموزان و اولیای مدرسه جامکاران در حسینیه این روستا برگزار شد.


بسیج ملی آموزش تغذیه سالم از تاریخ ۱۴ تا ۳۰ دی ماه ۹۸ با شعار ترویج الگوی غذایی سالم با جایگزین های غذایی سالم نام گذاری شده است.

به همین مناسبت بهورز خانه بهداشت قلعه نو جامکاران با همکاری بخشداری، شورای شهر و دهیاری جلیل آباد اقدام به برگزاری جشنواره غذای سالم نمود.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

ادامه مطلب...
در نشست فرماندار با دهیاران بخش مرکزی شهرستان پیشوا مقرر شد دهیاران حقوق مربوط به اضافه کاری فروردین ماه خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دهند.

حسین عباسی در این نشست با تأکید بر ضرورت هماهنگی و حرکت جمعی در بین دهیاران برای حل مشکلات، گفت: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستا باید تعامل خوبی با ادارات داشته و آنها را به خدمت رسانی در روستاها ترغیب و مجاب کنند.

وی با بیان اینکه دهیاری ها باید به دنبال اقدامات بنیادین و زیرساختی در روستاها باشند، افزود: مقاوم سازی بافت فرسوده، ارائه طرح های اشتغالزایی، پیگیری و اجرای طرح های هادی، زیباسازی و پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز از تکالیف مهم دهیاران در سال جدید است.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به ضرورت تأسیس شرکت تعاونی دهیاری ها، گفت: با ایجاد این تعاونی روند اجرای پروژه های عمرانی و توسعه روستا تسریع خواهد شد.

وی از دهیاران خواست تا کمک های نقدی را تجمیع و از طریق حساب متمرکز اعلام شده برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان ارسال نمایند.

در این جلسه مقرر شد دهیاران بخش مرکزی شهرستان پیشوا حقوق مربوط به اضافه کاری فروردین ماه خود را برای کمک به سیل زدگان خوزستان اختصاص دهند.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران

 

 

ادامه مطلب...

در این جلسه که با حضور محمدرضا یوسفی فرمانداری ، معاونین فرمانداری ، بخشداران  مرکزی و جوادآباد ، رؤسای ادارات و دهیاران ورامین برگزارشد ، مسائل مربوط به رشد و توسعه مناطق روستایی مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه گفت : دولت یازدهم و دوازدهم با توجه ویژه خود به مناطق روستایی ، بسیاری از امکاناتی که حتی در شهرها نظیر آن یافت نمی شود ، به مناطق روستایی آورده و این امر به ماندگاری روستائیان در محل زندگی خود کمک شایانی کرده است.
محمدرضا یوسفی افزود : امروز تمامی روستاهای شهرستان ورامین از زیرساخت های لازم در بخش های مختلف آب ، برق ؛ گاز ، تلفن ، راه مناسب روستایی و دیگر امکانات رفاهی برخوردارند که این نشان از اهتمام ویژه دولت و نظام به ماندگاری روستائیان و افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامی دارد.
وی اظهار کرد: هر چند که تأمین زیرساخت های توسعه ، به سازی معابر روستایی و فعالیت های عمرانی برای ماندگاری روستائیان در محل زندگی و جلوگیری از مهاجرت لازم است ولی مهمترین اصل برای روستائیان ، افزایش درآمد و ایجاد فرصت های شغلی پایدار است.
یوسفی افزود : خرج کردن پول برای عمران و آبادانی آسان است ولی مهم این است که پولی که به روستاها اختصاص پیدا می کند ، با اجرای طرح های اقتصادی  برای روستائیان درآمد ایجاد کرده و فرصت شغلی به وجود آورد.
فرماندار ورامین با اشاره به طرح اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به پروژه های تولیدی و اشتغالزایی روستائی از سوی دولت گفت :دولت با همراهی مجلس ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای طرح های تولیدی و اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته که این امر به ایجاد فرصت های شغلی پایدار کمک شایانی می کند.
وی بیان کرد:این تسهیلات با سود ۶ درصد ، با دوره تنفس ۳ ساله و بازپرداخت شش ساله در نظر گرفته شده است.
یوسفی تصریح کرد: بخشداران و دهیاران وظیفه دارند تا نحوه دریافت این تسهیلات را اطلاع رسانی کرده و به توسعه فعالیت های تولیدی در روستا کمک کنند.

فرمانداری ورامین,فرماندار ورامین,فرمانداری شهرستان,فرماندار شهرستان,یارانه,بلیت,سفر,فرمانداری,بخشداری,دهیاری,استانداری,ارز,دلار

ادامه مطلب...

این کارگاه تولیدی که به همت دو زوج معلول ورامینی روز چهارشنبه آغاز به کار کرد ، در زمینه بسته بندی حبوبات فعالیت می کند.
معاون سیاسی انتظامی فرماننداری ورامین در این مراسم گفت : این دو زوج جوان با راه اندازی این کارگاه ثابت کردند که جمله معلولیت ، محرومیت نیست فقط در شعار خلاصه نمی شود بلکه واقعیتی است که اگر به آن توجه شود می تواند به بروز استعدادهای معلولان منجر شود.
عباسعلی سعیدیان افزود : ظرفیت بهزیستی در حمایت از توانخواهان علاوه بر حمایت های مادی و معنوی باید به سمت مستقل ساختن آنان پیش رود تا افراد دیگری نیز بتوانند از حمایت های این سازمان برخوردار شوند.
وی تصریح کرد: ایجاد فرصت های شغلی به عنوان اولویت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود و همه افراد وظیفه دارند تا با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان زمینه این مهم را فراهم کنند.
دهیار روستای محمدآباد عرب ها نیز گفت : این زوج معلول که با فعالیت خود ، هشت فرصت شغلی برای سایر معلولان به وجود آورده اند در حال حاضر در محلی استیجاری مشغول به کار می باشند که تلاش می شود تا با همکاری مسئولان ، مکان مناسبی برای فعالیت آن ها ایجاد شود.
حمید معماری بیان کرد: پیشنهاد اهداء ۲۰۰ متر مربع از اراضی روستا به این زوج معلول به شورای اسلامی روستای محمد آباد ارائه شده تا پس ازتصویب با همکاری بهزیستی و بنیاد مسکن ، مکانی مناسب برای ادامه فعالیت اقتصادی این افراد احداث و به رایگان در اختیار آن ها قرار گیرد.

ادامه مطلب...
لایحه بودجه ۹۸ شهرداری یزد امروز توسط سرپرست شهرداری تقدیم رئیس شورای شهر شد.

یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر یزد تشکیل شد و با حضور ۹ نفر از ۱۱ عضو شورا، لایحه بودجه ۹۸ توسط مشتاقیون، سرپرست شهرداری یزد به غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر تقدیم شد.

در این جلسه غلامعلی سفید به عنوان رئیس شورا، محسن عباسی هرفته به عنوان سخنگوی شورا، حسین آزادی، مرتضی شایق، ونوس عامری، الهه جورابی، محسن ابوترابی، مهدی کاشفی زاده و سید محمدعلی پاکنژاد حضور داشتند و حمیدرضا قمی و سپنتا نیکنام اعضای غایب این جلسه بودند.

در این جلسه علاوه بر بحث لایحه بودجه و توضیحات سرپرست شهرداری یزد موارد دیگری از جمله وضعیت حقوقی رانندگان اتوبوس واحد یزد، وضعیت حکم شهردار منتخب یزد و ... مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین در مورد اختلافات شورای شهر و وزارت کشور در مورد حکم شهردار یزد نیز بحث و تبادل نظر شد و برخی اعضا پیشنهاد دادند این اختلاف در شورای حل اختلاف کشور مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است؛ پس از اینکه مهدی جمالی‌نژاد از شهرداری یزد استعفا داد و در وزارت کشور مشغول به کار شد، اعضای شورای شهر، مجتبی فرهمند را به عنوان شهردار منتخب به وزارت کشور معرفی کردند اما وزارت کشور بعد از گذشت حدود ۷۰ روز هنوز اقدامی برای تعیین تکلیف این حکم نکرده است.

شنیده‌ها حاکی است که فرهمند مورد تایید وزارت کشور قرار نگرفته و اعضای شورای شهر باید اقدام به انتخاب فرد دیگری به عنوان شهردار کنند.

این موضوع اعتراض برخی اعضای شورای شهر را به دنبال داشته زیرا زمان زیادی صرف تعیین وضعیت شهردار منتخب شورای شهر یزد شد.

شهرداری,شهرداری شهر,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری

ادامه مطلب...
سرپرست شهرداری یزد با اشاره به تقدیم بودجه ۹۸ شهرداری یزد به شورا گفت: معتقدیم شهرداری‌ها باید به جای شهر فروشی برای کسب درآمد به سمت منابع پایدار حرکت کنند.

علی مشتاقیون امشب در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه امشب بودجه ۹۸ شهرداری تقدیم شورا می شود، اظهار داشت: تلاش شده تا در بستن بودجه، با برنامه ریزی و با نظرات کارشناسانه پیش برویم.

وی بیان کرد: همه دست‌اندرکاران امر تمام تلاش خود را به کار گرفتند که لایحه بودجه ۹۸ شهرداری یزد با توجه به ظرفیت‌های شهر و با نگاه همه‌جانبه به ابعاد مختلف بسته شود.

مشتاقیون عنوان کرد: موارد لحاظ شده در لایحه بودجه ۹۸ شهرداری کارشناسانه و بر اساس برنامه ریزی بوده و امیدواریم شورای شهر نیز در تصویب بودجه، انعطاف به خرج دهد و نگاهی همه جانبه نگرانه به بحث بودجه داشته باشد.

سرپرست شهرداری یزد خاطرنشان کرد: انتظار داریم شورای شهر در بخش منابع، حمایت و همراهی لازم را داشته باشد تا بتوانیم بودجه‌ای متعادل و انعطاف‌پذیر و متناسب با شرایط پیش‌بینی شده برای سال آینده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تمام معاونان و مسئولان شهرداری در فضای همدلی و هماهنگی فعالیت می‌کنند و با توجه به اینکه اکنون شهرداری یزد با سرپرستی اداره می ‌شود، در زمینه بودجه همه با هم همدلی لازم را داشته اند.

مشتاقیون برخی فضاسازی‌های رسانه را خلاف اخلاق دانست و افزود: مجموعه شهرداری یزد با شهردار منتخب شورای شهر همراه است و ما نیز منتظر اعلام نظر وزارت کشور هستیم.

وی در مورد لایحه بودجه ۹۸ شهرداری یزد تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که شهرداری‌ها باید به جای شهر فروشی و تراکم فروشی به سمت منابع پایدار بروند و این موضوع را در لایحه بودجه نیز مورد توجه قرار داده ایم.

شهرداری,شهرداری شهر,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس