ادامه مطلب...

 

نمایشگاه پاییز رنگی در سرای محله خبرنگار شهرداری قرچک برگزار شد.


رضا نورمحمدی- نمایشگاه پاییز رنگی با بیش از 60 اثر هنری ویژه کودکان و نوجوانان در رشته نقاشی و طراحی در سرای محله خبرنگار شهرداری برپا شد.

این نمایشگاه با حضور برزگر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،  یوسفی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و هنرمندان افتتاح شد.

ادامه مطلب...

به گزارش خبرتهران ، مهندس رضا کارخانه در جمع شماری از خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های شهرداری پردیس از ابتدای سال ۱۴۰۱ اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود.

 وی ادامه داد: بر همین اساس شرایط پروژه‌های عمرانی نیمه تمام طی نشست‌های متعدد در کارگروه های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعتبارات لازم برای اجرا تخصیص یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: یکی از مهمترین پروژه‌های نیمه تمام شهرداری پردیس تالار بزرگ فرهنگی شهر پردیس به عنوان بزرگترین طرح فرهنگی هنری شرق استان تهران بود.

رضا کارخانه تصریح کرد: طرح مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان(طی ۱۳ سال) با زیربنای ۶۰۰۰ متر مربع و در ۵ طبقه شامل مرکز خرید، بخش اداری و خدماتی و از همه مهمتر سالن آمفی تئاتر ۸۰۰ نفره با پیشرفت فیزیکی ۹۵ به زودی افتتاح می‌شود و انتظار ۱۳ ساله اهالی هنر شهر پردیس به پایان می‌رسد.

ادامه مطلب...

به گزارش خبرتهران ، مهندس علیرضا مومنی شهردار ورامین  به همراه مهندس مجتبی مومن‌زاده معاونت عمران و  محمد مهاجر مدیر اداره روابط عمومی شهرداری ورامین ومدیر عامل شرکت پیمانکار این پروژه با حضور درمحل  پروژه چند منظوره  ورزشی غدیر خیر آباد که شامل زمین چمن مصنوعی برای فوتبال  ، پیست اسکی ،والیبال میباشد بازدید و دستورات لازم را در خصوص اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر این پروژه و آماده سازی جهت  افتتاح آن در هفته دولت برای استفاده شهروندان وهمشهریان عزیز وشریف منطقه خیرآباد فراهم گردد.

ادامه مطلب...

عطیه مومنی - خبرنگار خبرتهران:محمدرضا انصاری معاون خدمات شهر شهرداری پیشوا در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به اعلام سازمان هواشنای مبنی بر وقوع تندباد وطوفان، نیروهای امدادی وخدماتی درآماده باش کامل بودند که  بااعلام یک‌ مورد شکستگی درخت درخیابان شریعتی نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام و اقدام به پاکسازی محل نمودند.

انصاری افزود: از شهروندان گرامی خواهش می کنیم در زمان طوفان ازحضور در فضای باز خودداری کنند و در قسمت های مطمئن تر بمانند و از کنار ستون ها و کابل‌های برق و کنار درختان کهنسال فاصله بگیرند.

شایان ذکر است مردم شهر پیشوا همواره از سرعت عمل و اقدامات عوامل خدمات شهر شهرداری پیشوا در حوادث طبیعی , رضایت داشته اند.

ادامه مطلب...


عطیه مومنی - خبرنگار خبرتهران:مهندس محمدی شهردار پیشوا با اشاره به ضرورت احیای بافت فرسوده شهری اظهار داشت: عدم رعایت ضوابط و اصول شهرنشینی، ساخت و سازهای بی رویه و غیر اصولی در شهر پیشوا از جمله عواملی است که موجب بروز مسائلی نظیر کمبود سرانه ها و امکانات رفاهی- خدماتی، عدم امکان نفوذپذیری در مواقع بحرانی و بروز حوادث غیر منتظره به منظور ارائه خدمات و... می شود که این عوامل ضرورت احیای بافت های فرسوده را در این شهر دو چندان می کند.

شهردار پیشوا افزود: سیاستهای باز آفرینی شهری در شهرها به شیوه های گوناگونی انجام می شود و هدف همه آنها به سامان رساندن رشد بی ضابطه شهرها در چارچوب ایجاد زیر ساخت های پایدار، بهبود و ارتقای سطح رفاه مردم، کاهش آسیبهای اجتماعی و تبدیل ساکنان در سکونتگاه های غیر رسمی به شهروند مسئولیت پذیر و دارای امکانات و... است.

وی تصریح کرد: از حدود 1700هکتار مساحت قانونی شهر، حدود 188 هکتار آن را بافت فرسوده تشکیل می دهد که با حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت از تراکم بالای جمعیتی نیز برخوردار است.

محمدی ادامه داد: در همین راستا با توجه به ضرورت احیای بافتهای فرسوده، بسته های تشویقی ویژه ای در این خصوص تعریف و تصویب شده که می تواند انگیزه لازم برای اقدام به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده در چارچوب استانداردهای شهری احداث بنا را در شهروندان ایجاد کند از جمله این بسته های می توان به معافیت عوارض شهرداری در برخی از بافتهای فرسوده شهر و اختصاص هزار و سیصد فقره تسهیلات بانکی اشاره کرد.

شهردار پیشوا با تأکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری با جلب مشارکت اجتماعی شهروندان با آگاهی بخشی عمومی درباره تسهیلات و امتیازات و ضرورت احیای این مناطق، مؤثر است، خاطر نشان کرد: درحال حاضر  عزمی راسخ و همت عمومی برای بازآفرینی و احیای بافتها شهری و ساختمانها و ابنیه از سوی شهروندان نیاز است تا با احیای بافت های فرسوده زمینه بهبود شرایط اجتماعی و فرهنگی، افزایش کمیت و کیفیت ارئه خدمات عمومی و ارتقای کیفیت محیط زیست شهری و... فراهم شود.

ادامه مطلب...

عطیه مومنی - خبرنگار خبرتهران:به شکایت از رانندگان تاکسی در شهر پیشوا در سریع ترین زمان رسیدگی خواهد شد.

حسین حسینی سرپرست سازمان حمل ونقل بااعلام این خبربیان داشت: در پی شکایات وگزارشات مردمی مبنی بر دریافت کرایه بالاتر ازنرخ مصوب در مسیر پیشوا_جلیل آباد، باهمکاری پلیس راهور و گشت بازرسی  سازمان حمل ونقل ،موضوع بررسی و با چند تاکسی متخلف برخورد قانونی گردید.

حسینی  گفت: در صورت هرگونه شکایت از رانندگان تاکسی به سازمان حمل و نقل پیشوا قطعاً نسبت به آن شکایت رسیدگی و اقدام شده و نتیجه رسیدگی به شاکی ابلاغ می‌شود و اعتقاد داریم کوتاهی یا عدم توجه به قانون موجب مشکلات بیشتر و سواستفاده افراد متخلف خواهد شد.

شهروندان گرامی جهت ثبت شکایت، پیشنهاد وانتقاد میتوانند باشماره ۱۳۳ویا ۰۲۱۳۶۷۳۲۶۳۱ تماس گیرند.

ادامه مطلب...


عطیه مومنی - خبرنگار خبرتهران:همزمان با فرارسيدن 9 مرداد ماه روز اهداء خون شهردار پیشوا به همراه رئیس واعضای شورا با حضور در سازمان انتقال خون، طی اقدامی خدا پسندانه خون خود را هديه کردند.

سید جمال محمدی شهردار پیشوا گفت : این برنامه با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و نوعدوستی اجرا شد و در آن مدیران مجموعه شهری پیشوا خون خود را اهدا کردند.

شهردار پیشوا افزود: حضور مستمر اقشار مختلف مردم در پایگاه اهدای خون می تواند ضمن ارتقای سلامت، زمینه ای برای تامین فرآورده های خونی مورد نیاز برای بیماران باشد.

وی با اشاره به تاثیر اهدای خون در نجات جان انسان ها،از مردم خیرخواه و نوعدوست پیشوا خواست برای اهدای خون در طول سال برنامه ریزی کنند تا مشکل کمبود خون نمود نیابد.

ادامه مطلب...


محسن خرمی شریف شهردار قرچک به همراه فرزاد دلیوندانی معاون فنی و عمرانی شهرداری از پروژه‌های عمرانی شامل آرامستان بهشت فاطمه (س) و بارانداز پسماند زباله بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آن‌ها قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این بازدید از افتتاح فاز اول بزرگ‌ترین آرامستان شهرستان‌های استان تهران در شهرستان قرچک بانام بهشت فاطمه در نیمه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی بابیان اینکه عملیات متعدد عمرانی در سایت آرامستان همچنان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ادامه دارد، افزود: هم‌اکنون 2 سوله تطهیر، تسطیح و زیرسازی معابر، جدول‌گذاری و کف‌پوش با نظارت مهندسین ناظر شهرداری در حال اجرا است.

شهردار قرچک گفت: برای آرامستان بهشت فاطمه 170 هکتار زمین در نظر گرفته‌شده است که 5 هزار قبر در این فضا آماده خواهد شد و در آن بخش‌های مختلفی شامل سالن تطهیر و انتظار، ساختمان اداری، قطعه نام‌آوران، خانوادگی و... پیش‌بینی‌شده است.

خرمی شریف در پایان اظهار کرد: این پروژه باهدف ارتقاء خدمات‌دهی به شهروندان در حال انجام است و فاز اول این آرامستان نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

ادامه مطلب...

به گزارش پرتال خبری شهرداری ها ، در قالب این طرح، خطکشی معابر در انواع و شیوه های مختلف و بنابر موقعیت های متنوع شامل محوری سرد و رنگ دو جزئی توسط سازمان حمل و نقل همگانی شهر پردیس اجرا شد.

خط کشی از مهمترین علائم افقی راهنمایی رانندگی است که برای افزایش ایمنی معابر ترسیم می شود.

هدف از خط کشی راه ها نظم بخشی به حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده و همچنین آگاهی دادن و راهنمایی کاربران معابر است.

ادامه مطلب...

به گزارش پرتال خبری شهرداری ها ، ملاقات مردمی مهندس رضا کارخانه شهردار پردیس با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در سالن جلسات انجام شد.

در جریان این ملاقات ، مطالبات شهروندان در حوزه های مختلف با مدیران واحدهای حاضر در جلسه مطرح، رسیدگی و موارد نیازمند بررسی بیشتر به واحدهای مربوطه ارجاع شد.

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس