b_300_300_16777215_00_images_ranjbarr1.jpg

دکترحسن رنجبر ضمن تاکید بر لزوم تدوین برنامه جامع برای حوزه های مختلف در راستای تحقق اهداف،برنامه ریزی ها و سیاست های کلان شهری، از پرداختن برخی از مدیران شهرداری به مسائل حاشیه ای و معطل ماندن مطالبات قانونی شهروندان در شهرداری انتقاد کرد خواستار تغییر رویه مسئولان در این زمینه شد.

وی در این جلسه تصریح کرد: علیرغم وضعیت اقتصادی حاکم در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و به تبع آن کاهش منابع درآمدی شهرداری،مدیریت شهری رویکرد مهم کاهش هزینه‌ها در مدیریت را به طور جدی دنبال می‌کند تا خدای نکرده وقفه‌ای در روند اجرای پروژه های عمرانی در سال جاری ایجاد نشود.

شهردار باغستان در پایان افزود: در بودجه مصوب امسال ضمن تاکید بر تکمیل پروژه های درحال احداث و ناتمام،پروژه های عمرانی،خدماتی و رفاهی بسیاری در محلات مختلف در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

جلسه شورای معاونین و مدیران ارشد شهرداری بصورت هفتگی به منظور هماهنگی های لازم بین بخشی حوزه های مختلف شهرداری و اتخاذ تدابیر لازم جهت تسریع در روند ارائه خدمات به شهروندان تشکیل می شود.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس