b_300_300_16777215_00_images_abbasipish97.jpg


فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مردم صاحب اصلی نظام هستند و در این شرایط وظیفه هر فردی است که ضمن احساس مسئولیت در انتخابات پیش رو، دوستان، اقوام و بستگان و در سطوح بالاتر اقشار و گروه‌های مختلف را به حضور پررنگ‌ در انتخابات تشویق و ترغیب نماید.

حسین عباسی در آئین افتتاح پروژه آسفالت روستای قوئینک رخشانی افزود: ۲۸ خردادماه به دلیل برگزاری‌ چهار انتخابات در سطح کشور و سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان پیشوا، روز بسیار حساس و سرنوشت‌سازی است.

وی بیان داشت: تمام مردم باید شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی و شرعی دانسته و نقش خود را در آینده کشور به خوبی ترسیم کنند.

عباسی تصریح نمود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌شرط تشکیل یک دولت قوی است تا بتوان بر مشکلات فائق آمده و در عرصه بین‌المللی قدرتمند ظاهر شویم.

نماینده دولت در شهرستان پیشوا بیان داشت:  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز به دلیل تاثیرات منطقه‌ای ‌از جایگاه ویژه‌ای برخودار است و انتخاب افراد اصلح می‌تواند زمینه رشد و توسعه منطقه را فراهم کند‌.

عباسی افزود: در دولت‌‌های یازدهم و دوازدهم شاهد شتاب‌بخشی خدمات به روستاییان و توسعه و عمران این مناطق بوده‌ایم که این مهم توجه دولت را به امور روستایی نشان می‌دهد.

فرماندار در پایان از زحمات بخشداران و دهیاران شهرستان پیشوا قدردانی کرد و از عموم مردم خواست تا انجام همگانی واکسیناسیون همچنان اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوان ویروس کرونا را به طور کامل مهار کرده و بار دیگر زندگی عادی جریان یابد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس