b_300_300_16777215_00_images_ev.jpg
 
به مناسبت روز خبرنگار طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، ضمن دعوت از جمعی از اصحاب خبر و رسانه با اهدا لوح تقدیر و هدایا از تلاش گران عرصه اطلاع رسانی 21مرداد ماه جاری در اتاق جلسات این اداره تقدیر کرد.
 

طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسداشت مقام خبرنگاران گفت: شجاعت، ایثار، استقامت و تلاش بی دریغ اصحاب خبر و رسانه، راز انتقال دقیق و سریع و درست اخبار است که با نگاه دلسوزانه و مسئولانه در مسیر اعتلای نظام و رفاه مردم همواره نقشی تاثیر گذار داشته است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با بیان این مهم که شایسته است خبرنگاران دغدغه های مردم و تلاش مسئولان برای کاستن مشکلات ناشی از تحریم، کرونا و ... را چون همیشه با درایت منعکس کرده و در مقابل هجمه رسانه ای بیگانگان و بدخواهان نظام که همواره با برجسته نشان دادن نقاط ضعف و بیان مطالب کذب علیه ملت شریف ایران جنگ رسانه ای نابرابر داشته اند، ایستادگی کنند.

خاطر نشان می شود در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و جمعی از اصحاب خبر و رسانه مباحث مربوط به مشکلات پیش روی ایشان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان از تلاش ایشان با اهداء لوح و هدایا قدردانی شد.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداري تهران , يارانه , استانداري تهران , فرمانداري تهران , رضا نورمحمدي , عطيه مومني , ايرانگردي , گردشگري , بليت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قيمت ارز , قيمت دلار , بخشداري , دهياري , شوراي اسلامي شهر , پرسپوليس , استقلال , ليگ برتر