b_300_300_16777215_00_images_javadi.jpg

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در سفر یک روزه شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل به شهرستان پردیس تاکید کرد: استفاده از ظرفیت ها و تعامل ها باید بیشتر شود تا مشکلات و دغدغه های ورزشکاران و هیات ها مرتفع گردد.

در جریان این سفر که با همراهی معاونان و مدیران ستادی اداره کل انجام شد، "علی جوادی" در نشست با روسای هیات های ورزشی شهرستان پردیس همچنین گفت: مسئولیت راهبردی ورزش با اداره ورزش و جوانان است، اما شهرداری ها برخوردار هستند و خدمات بیشتری می توانند ارائه دهند.
به گزارش رسیده، آغاز سفر یک روزه شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل در شهرستان پردیس با بازدید از پروژه خانه جوان در منطقه فاز ۸ پردیس همراه شد و در ادامه سالن چند منظوره شهید ابراهیم هادی و سالن ولیعصر(عج) منطفه سیاه سنگ پردیس با حضور ارشدی مشاور مدیرکل، شادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، فرهادلو مسئول پبگیری شرق تهران و افسانه رئیس دبیرخانه ماده ۸۸ اداره کل مورد بازدید قرار گرفت.
بخش دوم سفر به حضور "علی جوادی" مدیرکل در شهرستان پردیس و دیدار با امام جمعه پردیس اختصاص داشت و در جریان آن، شادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به ارائه گزارش پیرامون عملکرد این اداره و فعالیت های انجام شده پرداخت.
شورای مدیران بخش سوم سفر یک روزه به شهرستان پردیس بود که به جلسه مشترک پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان با جوادی مدیرکل و فرماندار شهرستان پردیس اختصاص داشت و پیرامون مسائل و مشکلات مطروحه از سوی پرسنل اداری، بحث و تبادل نظر شد.
جلسه مشترک روساء، نواب رئیس و دبیران هیات های ورزشی بخش چهارم این بود که در حضورمدیرکل و فرماندار شهرستان پردیس، معاونین و روسای ستادی اداره کل پیرامون مسائل و مشکلات و توسعه فعالیت های ورزشی در این شهرستان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.