b_300_300_16777215_00_images_zisti.jpg


رئیس اداره حفاظت محیط زیست قرچک از تجلیل از دانش آموزان فعال در زمینه محیط زیست خبر داد. ب

محمدطاهر ظاهری با اعلام این خبر گفت : این اداره در مناسبت های زیست محیطی اعم از هفته هوای پاک، روز طبیعت، هفته محیط زیست و ... در طول سال مسابقات و رقابت هایی با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و طبیعت در بین دانش آموزان سطح شهرستان برگزار می کند که طی مراسمی با حفظ دستور العمل های بهداشتی از نفرات برتر با جوایز نفیس قدردانی و تجلیل به عمل آمد.
ظاهری گفت: در این مراسم که با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و همچنین خانواده دانش آموزان منتخب برگزار شد ضمن تجلیل از ده نفر از دانش آموزان برتر پایه های مختلف آموزشی که در مسابقات نقاشی، ساخت کلیپ، انشاءنویسی، بادبادک سازی و ... بهترین آثار را خلق نمودند،  بر این مهم تاکید شد که حراست از محیط زیست کشور مطابق اصل پنجاه قانون اساسی وظیفه همگانی بوده و مشکلات محیط زیست جز با یاری نسل جوان و آحاد مردم حل نخواهد شد.
وی افزود: فرهنگ سازی و نهادینه نمودن اینکه حفاظت از محیط زیست و طبیعت جزو اولیت های هر شهروند ایرانی بالاخص قشر جوان و نوجوان باشد، از مهمترین اهداف پیش روی مجموعه ما بوده و خواهد بود؛ چرا که این امر می تواند کمک شایانی در اجرای اهداف و آرمانهای سازمان حفاظت از محیط زیست و انتقال این سرمایه ارزشمند ملی به نسل های اینده باشد.
وی گفت: اینکه هر شهروند خود به دنبال حفظ و حراست از هوا و آب و خاک باشد و با فرهنگ سازی و فعال کردن وجدان درونی هر فرد از ایجاد آلودگی جلوگیری شود بسیار کارسازتر و موثرتر از راهکاری های قانونی و قضائی پر هزینه و زمان بر می باشد.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر