b_300_300_16777215_00_images_boubour1.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا از خبرنگاران فعال در حوزه ورزش تقدیر کرد.


در این مراسم که در سالن جلسات این اداره برگزار شد ، دکتر طاهری گندمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا ، حرفه خبرنگاری را حرفه ای خطیر و پرمسئولیت و خبرنگاران را دارای رسالتی بزرگ نامید.

درابتدا دکتر طاهری گندمانی ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار ، جایگاه خبرنگاران را بسیار ارزشمند توصیف کرد و از همه اصحاب رسانه برای پوشش اخبار حوزه ورزش و جوانان تشکر کرد.


وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه همه خبرنگاران دشت ورامین در چهارچوب قانون فعالیت کرده و بدون هیچ چشم داشتی پیگیر مطالبات عموم هستند.

b_300_300_16777215_00_images_bourbour3.JPG


طاهری در ادامه گزارشی از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا به میهمانان ارائه داد.

وی افزود:این روز فرصتی است تا یادی شود از خبرنگاران و اصحاب خبر و رسانه که انعکاس دهنده خدمات و زحمات مسئولین و نیک اندیشان و بیان کننده نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم و جامعه می باشند.

طاهری ادامه داد : خبرنگاری شغل فرهنگی و فرهنگ ساز است و خبرنگاران نماینده بخش وسیعی از جامعه هستند و باید از یکسو مشکلات جامعه و از سوی دیگر فعالیت های انجام شده توسط مسئولین را اطلاع رسانی کنند در حالیکه در زندگی روزمره خود مشکلات زیادی دارند اما باز به خاطر و دینی که نسبت به شغلشان دارند به نحو احسنت به کار خبرنگاری خود ادامه می دهند.

وی تاکید کرد: خبرنگار برای برخورداری از نقد صحیح باید در حد مسئول مربوطه اطلاعات داشته باشد.

دکترطاهری گندمانی اظهار داشت: از خبرنگاران انتظار دارم تا در پوشش خبرهای مهم مانند قهرمانی ها و میزبانی ها ما را یاری کنند.

وی با موثر خواندن قلم خاطر نشان کرد: بازی با لغات کارآیی بسیاری دارد امیدوارم که از مسیر اعتدال و عدالت خارج نشوید.

طاهری با تاکید بر لزوم بیشتر حمایت از خبرنگاران گفت : تجلیل از خبرنگاران نباید به روز خبرنگار محدود شود و انشاالله با توجه به فضای اتحاد وهمدلی بین خبرنگاران و پتانسیلهای موجود شهرستان ، شاهد رفع مشکلات و ارتقاء سطح فعالیتها باشیم و روزی فرا برسد که جایگاه خبرنگار در این شهر ارتقاء پیدا کند و برای این قشر محروم تعمیداتی اندیشه شود تا بدون دغدغه ای به کار خود بپردازنند.

وی همچنین از  زحمات و تلاش های دلسوزانه آقای محسن بوربور به عنوان روابط عمومی اداره ورزش قدردانی کرد.همچنین لوح تقدیر مدیر روابط عمومی نمونه شهرستان پیشوا از سوی سایت خبرورزشی و خبرتهران به محسن بوربور اهدا شد.


لازم به ذکر است در پایان مراسم با اهدای تندیس و هدایایی از خبرنگاران حاضر در مراسم تجلیل کرد.

b_300_300_16777215_00_images_bourbour2.JPG

ورزش و جوانان پیشوا , طاهری ورزش پیشوا , طاهری گندمانی ورزش پیشوا , محسن بوربور ورزش پیشوا , تقدیر و تجلیل از خبرنگاران ورزش پیشوا