b_300_300_16777215_00_images_bandpeyy.jpg


استاندار تهران با اشاره به نقش طرح اقدام ملی مسکن بر خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر، مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد.

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اثرات مثبت طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن به گونه‌ای است که جریان تولید و عرضه مسکن را پایه گذاری کرده تا با تغییر دولت‌ها اجرای این طرح به مخاطره نیفتد.
 
وی با اشاره به اینکه بیشترین مستاجرین کشور در تهران ساکن هستند افزود: با توجه به شرایط خاص استان تهران به لحاظ جمعیتی، مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح مثبت ارزیابی می شود و این طرح نقش مهمی در خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر دارد.
 
استاندار تهران در تشریح طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران عنوان کرد: ۱۳۰ هزار مسکن در قالب این طرح سهم استان تهران است که ۱۳ هزار واحد در قالب بازآفرینی یعنی حدود ۱۰ درصد از کل سهم استان در قالب این طرح وجود دارد و مابقی یعنی ۶۱ هزار واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ هزار واحد در شهرهایی با کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساخته خواهد شد. همچنین ۴۴ هزار واحد نیز در شهرهای جدید در قالب این طرح ساخته می‌شود.
 
محسنی بندپی با اشاره به اجرای این طرح در پرند گفت: تامین امکانات و زیرساخت های مناسب عمرانی، فرهنگی  اجتماعی در این طرح مدنظر قرار گرفته؛ ضمن اینکه اجرای مترو پرند نقش موثری در آسایش ساکنان این منطقه به ویژه در طرح اقدام ملی مسکن خواهد داشت.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداري تهران , يارانه , استانداري تهران , فرمانداري تهران , رضا نورمحمدي , عطيه مومني , ايرانگردي , گردشگري , بليت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قيمت ارز , قيمت دلار , بخشداري , دهياري , شوراي اسلامي شهر , پرسپوليس , استقلال , ليگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس