b_300_300_16777215_00_images_ghasemi2.jpg
بخشدار جلیل‌آباد گفت: هماهنگی های لازم جهت ایجاد زیرساخت‌های شهری در جلیل‌آباد درحال انجام است و ادارات خدمات‌رسان به‌زودی در این منطقه مستقر می‌شوند.

سید مصطفی قاسمی در نشست با اعضای شورای اسلامی جلیل‌آباد اظهار داشت: مکاتبات و هماهنگی‌های لازم جهت ایجاد زیرساخت‌های شهری در جلیل‌آباد در حال انجام است و بطور جدی پیگیر استقرار شهرداری هستیم.

وی افزود: با توجه به ارتقای روستای جلیل‌آباد به شهر، این منطقه نیازمند اجرای طر‌ح‌های عمرانی ویژه و همچنین ایجاد مبلمان شهری است که باید در دستور کار دهیاری و شورای فعلی قرار گیرد.

بخشدار جلیل‌آباد بیان کرد: باید نظارت و کنترل بیشتری بر ساخت‌وساز در داخل بافت و حریم شهر صورت گرفته و تخلفات را به‌سرعت گزارش دهید تا میزان ساخت‌وسازهای غیرمجاز به صفر برسد.

قاسمی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم جهت استقرار ادارات خدمات‌رسان در جلیل‌آباد انجام شده، گفت: در حال حاضر مقدمات استقرار اداره گاز فراهم شده و در مراحل نهایی است و سایر ادارات نیز به‌زودی در این منطقه مستقر خواهند شد.

استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران,ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری