b_300_300_16777215_00_images_abasidehyaran.jpg
در نشست فرماندار با دهیاران بخش مرکزی شهرستان پیشوا مقرر شد دهیاران حقوق مربوط به اضافه کاری فروردین ماه خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دهند.

حسین عباسی در این نشست با تأکید بر ضرورت هماهنگی و حرکت جمعی در بین دهیاران برای حل مشکلات، گفت: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستا باید تعامل خوبی با ادارات داشته و آنها را به خدمت رسانی در روستاها ترغیب و مجاب کنند.

وی با بیان اینکه دهیاری ها باید به دنبال اقدامات بنیادین و زیرساختی در روستاها باشند، افزود: مقاوم سازی بافت فرسوده، ارائه طرح های اشتغالزایی، پیگیری و اجرای طرح های هادی، زیباسازی و پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز از تکالیف مهم دهیاران در سال جدید است.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به ضرورت تأسیس شرکت تعاونی دهیاری ها، گفت: با ایجاد این تعاونی روند اجرای پروژه های عمرانی و توسعه روستا تسریع خواهد شد.

وی از دهیاران خواست تا کمک های نقدی را تجمیع و از طریق حساب متمرکز اعلام شده برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان ارسال نمایند.

در این جلسه مقرر شد دهیاران بخش مرکزی شهرستان پیشوا حقوق مربوط به اضافه کاری فروردین ماه خود را برای کمک به سیل زدگان خوزستان اختصاص دهند.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران