b_300_300_16777215_00_images_sh15.jpg


فرماندار شمیرانات گفت: فضای کشور ایجاب می‌کند تا در راستای گسترش اماکن ورزشی، فرهنگی و هنری، اعتماد بخشی و رفاقت بیشتر با مردم، پائین آوردن سطح مادی ورودی مراجعین در نهادهای اینچنینی و پاسخگویی شفاف تلاش کنیم که به رضایتمندی مردم منجر می‌شود.

سید مهدی ساداتی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شهدای درکه واقع در شمال پایتخت، اظهار داشت: رعایت قانون و الزامات در فعالیت های ورزشی اولویت مجوعه ورزشی باشد.
وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهردار ناحیه به این مکان به عنوان یک پایگاه مهم ورزشی نگاه کنند و در راستای توسعه و تحرک‌بخشی بیشتر مجموعه برنامه‌ریزی کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت نهادینه شدن ورزش همگانی افزود: گسترش ورزش همگانی می‌تواند از اقدامات خوب این مجموعه ورزشی باشد. باید قدر حمایت‌های مردمی و امکانات موجود را بدانیم و از آنها به عنوان کدهای درآمدی و افزایش ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
فرماندار شمیرانات تاکید کرد: بایستی شرایط برای استفاده عموم شهروندان فراهم باشد و این مجموعه منحصر به درکه نباشد. ورزشگاه نباید جنبه رقابتی داشته باشد.
ساداتی بیان داشت: این پروژه از ظرفیت‌های مهم ورزشی تهران به شمار می‌آید که با حمایت مردم و خیران ایجاد شده است، لذا شهردار بایستی این مکان را به عنوان پروژه‌ حمایتی مدنظر داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با شرایطی که در کشور حاکم است، همه باید پای کار باشند تا روز به روز اعتماد عمومی که مهمترین سرمایه اجتماعی است، افزایش یابد.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر